Der bliver i den grad gjort forskel
Fra : Leyna

Dato : 29-10-07 16:12

Synes jo at Vaks har været den perfekte far overfor Oy, men måske får
Oy lov til lige rigeligt meget?
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5446

Bemærk specielt hans sejrsrunde bagefter. Den besynderlige hund er
bare guld værd.

Og for at illustrere forskelsbehandlingen, så får I lige et klip mere.

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5445

Maggie skal bare lystre og kende sin plads!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-10-07 16:17

> [...]
> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5446
>
> Bemærk specielt hans sejrsrunde bagefter. Den besynderlige hund er

Han er godt nok dristig LOL

> Og for at illustrere forskelsbehandlingen, så får I lige et klip
> mere.
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5445
>
> Maggie skal bare lystre og kende sin plads!

Det tror da pokker når sådan et par "mandschauvinister" tryner hende

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 29-10-07 16:24

On Mon, 29 Oct 2007 16:16:49 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Han er godt nok dristig LOL

Dristig er nok det sidste ord jeg ville hæfte på ham. Han er en rigtig
tøsehund og en "pivskid", når det kommer til stykket... og så er han
stadig rædselsslagen for køer. *GG*

>Det tror da pokker når sådan et par "mandschauvinister" tryner hende

Oy tryner kun hvis farmand gør, for hva' fatter gør...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 29-10-07 17:03

Leyna, skrev:
> [...]
> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5446
>
> Bemærk specielt hans sejrsrunde bagefter. Den besynderlige hund er

Herligt klip
Det er også Tyson's og Angel's yndlingsleg.

> Og for at illustrere forskelsbehandlingen, så får I lige et klip mere.
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5445
>
> Maggie skal bare lystre og kende sin plads!

Nej hvor er de onde ved hende.
Vi skulle måske bytte tæver en periode så Angel
kunne få lidt styr på de to møghunde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-10-07 17:41

On Mon, 29 Oct 2007 17:03:18 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nej hvor er de onde ved hende.
>Vi skulle måske bytte tæver en periode så Angel
>kunne få lidt styr på de to møghunde

De er bare så onde ved hende at det tangerer dyreplageri.
Jeg tror altså ikke at din Angel vil passe ind her, så jeg takker nej
denne gang.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-07 19:07

> Synes jo at Vaks har været den perfekte far overfor Oy, men måske får
> Oy lov til lige rigeligt meget?
> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5446

Han finder sig i meget, den kære Vaks.

> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5445
>
> Maggie skal bare lystre og kende sin plads!

Ja, der er forskel på folk og fæ eller hunde.... Herlige videoer.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 29-10-07 21:52

On Mon, 29 Oct 2007 19:07:09 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse
>
>Han finder sig i meget, den kære Vaks.

Jaeh, men kun fra Oy. Oy må ALT! Men ellers er han en farlig
dræberhund.

>Ja, der er forskel på folk og fæ eller hunde.... Herlige videoer.

Bestemt. Jeg kan så bare ikke finde ud af om det er fordi Maggie ikke
må lege med "hans" hvalp, eller om det er fordi hun er for voldsom...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk