John, hjælp mig ;o)
Fra : C.H

Dato : 29-10-07 12:32

Eller andre politihundekyndige

Jeg skal finde en hund og se dens kåringsresultat - jeg ved den lige er
blevet politihundekåret, men det er i Grønland - ved du/I hvor søren jeg kan
finde oplysninger om den slags henne?

Connie, den søgende

Fra : jopa

Dato : 29-10-07 12:42

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg skal finde en hund og se dens kåringsresultat - jeg ved den lige er
> blevet politihundekåret, men det er i Grønland - ved du/I hvor søren jeg
> kan finde oplysninger om den slags henne?

Connie jeg følger meget mindre med end dig
Men prøv at surfe lidt rundt her.
http://www.danskpolitihundeforening.dk/
Ved ikke om der er en lokalafdeling på Grønland.
De har vel højst et par hunde deroppe.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : C.H

Dato : 29-10-07 12:46

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men prøv at surfe lidt rundt her.
> http://www.danskpolitihundeforening.dk/
> Ved ikke om der er en lokalafdeling på Grønland.

Sørens også, men det var da et forsøg værd

Jeg har luret lidt på foreningens hjemmeside, men kan ikke finde kåringerne.
Har ellers haft set noget derinde før, men nu er det mig helt umuligt at
finde.. Sikkert her, det kniber
Grønland har jeg dog ikke set..

Nå, søger videre...

Takker anyways

Connie

Fra : jopa

Dato : 29-10-07 14:13

> Jeg har luret lidt på foreningens hjemmeside, men kan ikke finde
> kåringerne. Har ellers haft set noget derinde før, men nu er det mig helt
> umuligt at finde.. Sikkert her, det kniber
> Grønland har jeg dog ikke set..

Mener kun at der er kåringer til og med 2006

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : C.H

Dato : 29-10-07 14:58

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Mener kun at der er kåringer til og med 2006
>
> --

Der er faktisk 2007 med (har fundet den ), men problemet ligger jo nok
i, at kåringen (vistnok) har fundet sted i Grønland...

Jeg har fundet ud af hvilken politikreds føreren er tilknyttet her i DK, men
det har ikke hjulpet mig stort

Connie

Fra : jopa

Dato : 29-10-07 16:21

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev >
> Der er faktisk 2007 med (har fundet den ), men problemet ligger jo
> nok i, at kåringen (vistnok) har fundet sted i Grønland...

OK

> Jeg har fundet ud af hvilken politikreds føreren er tilknyttet her i DK,
> men det har ikke hjulpet mig stort

Vedkommende er formentlig blot udstationeret til Grønland.
Har flere kollegaer der har været deroppe og det skulle være så smukt.
Men jeg er sgu ikke til kulde mere varme.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-10-07 22:18

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message
-kåt-
> [...]
> Har flere kollegaer der har været deroppe og det skulle være så smukt.
> Men jeg er sgu ikke til kulde mere varme.

Grønland er effektivt:
Enten så elsker du Grønland og grønlænderne resten af livet med hele dit
hjerte og hele din sjæl, og længes efter det og drømmer om det i hele resten
af dit liv - eller også flygter du skrigende langt fanden i vold, forbander
stedet, folket og maden - og lover dig selv ALDRIG at sætte dine ben deroppe
mere.

Venlig hilsen

Aragorn. Pæredansk. Født deroppe, opvokset delvis der og delvis her. Vil
meget, meget gerne til Menneskenes land igen.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : pwh

Dato : 30-10-07 22:58

Aragorn Elessar, skrev:

> Aragorn. Pæredansk. Født deroppe, opvokset delvis der og delvis her.
> Vil meget, meget gerne til Menneskenes land igen.

Må vi hører lidt mere, helst hunderelevant.
Jeg har selv læst næsten alt af Jørgen Riel, har endda mødt ham
Et fantastik land at læse om gennem ham, men meget er nok løgn

/Jens

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-11-07 15:50

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:bONVi.46$NB.3@news.get2net.dk...

> Må vi hører lidt mere, helst hunderelevant.
> Jeg har selv læst næsten alt af Jørgen Riel, har endda mødt ham
> Et fantastik land at læse om gennem ham, men meget er nok løgn
>
> /Jens

Æeh...vov!? ;oD

Venlig hilsen

Aragorn.