Suppe og kamillete med honning
Fra : C.H

Dato : 29-10-07 10:27

Det havde jeg aldrig troet, jeg skulle give min hund..
Men det gør jeg så..

Min lille hund er blevet hæs og er under skarp observation af moderens
analyserende øje...
Indtil videre er hæshed det eneste symptom, så vi ser tiden lidt an, kunne
jo på grund af udbrud af kennelhoste i det fynske godt få en mistanke..
Men som sagt - kun hæshed, og det har nu varet i fire dage omtrent, hvor de
første var med ret milde symptomer...

Ser til i morgen, og er der ikke bedring med disse herlige midler (hunden
synes det er fantastisk), så er det en tur til dyrlægen og få det tjekket
ud..

Indtil da - er der nogen af jer, der har nogen erfaringer med hæshed hos en
hund?

Connie