Det svære valg omkring størrelsen
Fra : Don't@mail

Dato : 28-10-07 15:41

Hvem kender ikke, at stå i den situation hvor man skal købe ny campingvogn.
Vi står lige nu og er en del i tvivl
omkring størrelsen af vognen.

Vi har plan om at købe en Wilk HTD S4 om det skal være en 450 eller 490 ved
vi så ikke helt endnu.
Ved godt at det kun er os selv der kan tage stilling til hvad det bliver.

Men for at høre jeres mening omkring størrelsen har nogle af jer så fortrudt
at i skulle have købt liige et nummer størrer dengang i købte den i har nu ?
Ja det kunne jo også godt gå den anden vej

Fra : T. Hartung

Dato : 28-10-07 17:01

"Don't@mail" <no$$$l@nomaill.dk> skrev i en meddelelse

> Vi står lige nu og er en del i tvivl
> omkring størrelsen af vognen.
>
> Vi har plan om at købe en Wilk HTD S4 om det skal være en 450 eller 490
> ved vi så ikke helt endnu.

Vi valgte selv en 500 - som regel er det omkring køkkenpladsen forskellen
ligger og ved en 450'er er der bare kun køkkenvask og gasblus - slut.

Hvis de sidste 40-50 cm ikke betyder noget for Jer - så vil jeg vælge den
største - plads er altid rart at have - giver mere køkken incl. skabe
herved, den en nemmere at køre med og priseforskellen ubetydelig.

Så ta' den største.

--
mvh.
T. Hartung

Fra : Don't@mail

Dato : 30-10-07 14:29

Vi har nu bestemt os. Det bliver Wilk 490 HTD S4 Så nu mangler vi bare at
sælgeren skal komme med den rigtigt pris

Fra : Jan

Dato : 30-10-07 19:37

"Don't@mail" <no$$$l@nomaill.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har nu bestemt os. Det bliver Wilk 490 HTD S4 Så nu mangler vi bare at
> sælgeren skal komme med den rigtigt pris
Jamen så held og lykke ;)
mvh
Jan