campingtrækker: Opel Zafira
Fra : Trix

Dato : 25-10-07 21:15

Nogen der trækker med en Opel Zafira 1.9 CDTI med 150 HK.

Erfaringer?

Hilsen Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-10-07 04:23

"Trix" <mailFJERN@FJERNrisager-give.dk> skrev i meddelelsen

> Nogen der trækker med en Opel Zafira 1.9 CDTI med 150 HK.

Jeg mindes en reklame fra radioen, der lyder i nærheden af "køb en Opel xxxx
diesel og få 30 ekstra æsler med i prisen ..." :)

Men som svar på dit spørgsmål - den er lidt tørstig, også uden campingvogn,
ellers trækker den nok fint lige som alle dieseler gør i dag :)

--
Per

Fra : Trix

Dato : 09-11-07 23:00

Det blev til en VW Touran 2.0 TDI 140 HK.

........ så nu må det godt blive sommer igen - så kan Kassel bakker mv. komme
an.

Mvh
Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-11-07 12:17

"Trix" <mailFJERN@FJERNrisager-give.dk> skrev i meddelelsen
> Det blev til en VW Touran 2.0 TDI 140 HK.
>
> ....... så nu må det godt blive sommer igen - så kan Kassel bakker mv.
> komme an.

Du mærker dem slet ikke.

Okay, måske skal du ned i 5., men ellers .. :)

--
Per