NOA udlægger dækstativ
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-07 23:00

Jeg har fikset problemet, så dette er bare for at blive lidt klogere på hvad
der gik galt.

Jeg har monteret subj. Men de stumper rør der skulle ned i sceptor holderne
var for tykke. Min sceptorrør er 25 mm, men NOA fødderne/rørene var 29-30
mm. og kunne således ikke gå ned i fødderne.

Jeg drøende rundt og målte på de andre både. Alle 25 mm. Og de af "vennerne"
(well... en var en ven og en var bare en jeg forstyrrede... det er jo det
arbejde på pladsen handler om ...) der også er ved at sætte nye NOA stativer
på havde begge 25 mm fødder på stativet.

Nu har jeg bladret hele NOA's web igennem. Ikke et eneste sted kan jeg se at
man skulle kunne få udlæggerstativerne med to tykkelse scpetor fødder ?

Har I nogen sinde hørt om det ??

/Bjarke

PS: hvis der er nogen der har det modstte problem, så har jeg 8 stk 29 mm
fødder liggende ....

Fra : Flemming

Dato : 29-10-07 20:03

Det forstår jeg ikke. Jeg sådan et stativ og montagefødderne passer i hul
for 25 scepter holdere. Ja selv på scepter holderen på en Dehler 34 fra 92.
Her går røret dog uden holderen. Varenummer 10302 anslutning mantågsfot
/Flemming

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:47250665$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : SørenH

Dato : 29-10-07 20:14

Enig med Flemming!
Det rimer ikke!
Jeg gætter på du har fået et sæt som var en specialordre til nogen.
Mvh
SørenH
Marie af Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-07 21:45

OK. Rart at høre det ikke er mig der er tosset.

Jeg fiksede det ved at få et sæt som naboen havde til overs. De 4 sidste
lavde jeg ved at skære de tiloversblevne "udlæggere" af i den rette længe.
Det gav lige de 6 stks jeg skulle bruge i 25 mm.

Bjarke