GOA
Fra : Bjørn & Annette

Dato : 02-11-07 23:25

Vi skal 14 dage til Goa i februar. Har i nogle gode ider til hvad man kan
opleve, ture osv,.

Mange hilsner
Bjørn

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-11-07 11:50

"Bjørn & Annette"
> Vi skal 14 dage til Goa i februar. Har i nogle gode ider til hvad man kan opleve, ture
> osv,.
>
> Mange hilsner
> Bjørn

Jej et par scootere, evt. en bil med chauffør for 2-300kr i døgnet
incl 250km derefter ca. 1kr pr km kørte km. pr. døgn.
Panaji er den hyggelige og smukt beliggende hovedstad i Goa.
En udflugt til Hampi i nabostaten, et unikt site.. Ellers er Goa
mest til fest, sol, mad og dase, for fugle kiggere er der interessante
steder, tjek evt. på dof hvor de plejer at tage hen. -max-

Fra : Coppi

Dato : 04-11-07 15:14

";Hej Bjø'rn.
Vi har været der 3 gange og har hver gang været lige begejtrde.
Ja, tag en tur til Hampi og tag toget derover, en fantastisk oplevelse.
Gå nogle ture i lokalområdet, bare gå og tag en tuk hjem når I ikke gider
mere.
Spis på After 8, som hvis nok nu hedder After 7, fantastsk mad.
Indloger jer et par dage på Fort Tiracol i Nord Goa, eller tag en tur derop,
fantastisk sted.
Tag ned og se fiskebådene komme ind i den lille fiskeby mellem Candolim og
Panjim.
Husk onsdagsmarked i Anjuna, men tag selv derop.
Hvis I ikke har været i Indien før, er landsbyturen også en god ide.
Smag den lokale brændevin.Fenni.
Nyd solnedgangen ved stranden på en af de små strandsnasker.
Åh, bare det var mig, det er det bedste feriemål vi endnu har besøgt.
Næste år igen tager vi derned.

Coppi

Fra : Jan Boegh

Dato : 05-11-07 19:35

Coppi skrev i 472dd39a$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk dette:

> After 8, som hvis nok nu hedder After 7

Ikke mere sommertid?

Fra : Coppi

Dato : 05-11-07 22:08

Hej Jan.

Det kunne selvfølgelig være derfor. Men grunden til at de ville lave det om
var at folk ikke troede de kunne spise før kl 8 på after eight.
Det er forøvrigt fransk mad i verdensklasse, vi er ikke så vilde med indisk
mad.

coppi

Fra : Søs

Dato : 05-11-07 13:06

Hej Bjørn!
Jeg kan kun tilslutte mig hvad Max og Coppi har skrevet!

Men vil lige tilføje, at for os er det et "must" at komme til Palolem, hver
gang vi er der!!
Det er Goa`s flotteste strand, og de fleste bor i palmehytter, enten på pæle
eller på jorden.

Tag og snak med nogle af taxachaufførene, og find en hvor "kemien passer",
og tag så med ham på ture.
De har mange forslag, og er meget billige.
Måske bliver I ligefrem inviteret hjem og hilse på hans familie, og se hvor
han bor.

Vi har selv et par gange sagt: vis os hvad du synes, vi skal se af Goa!
Og kommet på nogle spændende ture, ud blandt lokalbefolkningen.
Det synes vi, er mere spændende end "seværdigheder".
Men smag og behag er jo heldigvis forskellig.

Ellers kan jeg kun sige, at vi selv totalt " har tabt vores hjerter" til
stedet og inderne.
Og vi tager derud for 5 gang senere på vinteren, dog i kombination med
Kerala og Bangalore.

Rigtig god ferie når I skal afsted!!

Hilsen Søs.

Fra : Coppi

Dato : 06-11-07 07:30

Hej igen.
Der er mange der ligesom Søs og jeg totalt har tabt hjertet til Indien og
inderne. man siger om turister i Indien at enten så elsker man Indien eller
også hader man det. Det sidste tror jeg mest p.g.a. fattigdommen,larmen,
svineriet, som alle tre er ubekrivelige.
Coppi

Fra : Jesper Andersen

Dato : 12-11-07 15:49

Hej Bjørn og Anette,
Vi har også været der, og kan kun tilslutte mig det de andre siger.
Vi boede i Candolim, og havde en masse gode ture...

Vi har nogle billeder af vores tur på min hjemmeside, som måske kunne
være sjove at se....

http://www.syswatch.dk/?s=visgal&gid=13

God tur...

Mvh
Jesper

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 14-11-07 18:59

"Bjørn & Annette" <malmberghansen@tele2adsl.dk> wrote:
: Vi skal 14 dage til Goa i februar. Har i nogle gode ider til hvad man kan
: opleve, ture osv,.

Jeg har lagt ut bilder med noen kommentarer fra en tilsvarende reise som
den dere skal på. Kikk på det (det er det samme som de andre sier, men
altså med bilder til, så dere bedre forstår hva det handler om), les
kommentarene og spør eventuelt om det er noe mer dere vil vite.

Se http://www.pvv.org/~bct/india/

God tur!

Bjørn
www.iposeogsekk.com