Ægypten
Fra : MH

Dato : 31-10-07 23:23

Hej

Vi har planer om at rejse itil Ægypten midt i januar. Er der nogen nogle
kommentare angående vejret, gode og dårlige hoteller m.m.
Vi kigger mest efter hoteller i området omkring Hurghada men der er og så
andre steder.

Hilsen Mikael

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-11-07 03:34

"MH"

http://www.dmi.dk/dmi/index/verden.htm

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 01-11-07 13:59

"MH" <mikaelh@post3.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommentare angående vejret, gode og dårlige hoteller m.m.
> Vi kigger mest efter hoteller i området omkring Hurghada men der er og så

Det er "koldt" i Egypten i januar. Jeg har været i Hurgada i januar måend,
og vi måtte købe langærmede fleecetrøjer der kunne lynes op i halsen - vi
havde pakket badetøj hjemmefra. Det blæste meget og så føltes det koldt om
aftenen. Det var også koldt at snorkle, så vi lejede "shortys" dernede
(våddragter med korte ærmer og ben).

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Kenneth

Dato : 03-11-07 14:58

Sharm El Sheik er lang mere at foretrække end Hurghada. Måske lidt
dyrere, men alle pengene værd!
Hurghada er kaotisk og larmende men du finder langt mere ro og hygge i
Sharm. Nogle rejseselskaber fravælger ligefrem Hurghada pga dette!

Vh Kenneth

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 04-11-07 21:36

"Kenneth" <andersen.kenneth@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Alternativt kan man rejse til El Gouna (½ times kørsel nord for Hurgada) -
der er stille, roligt og rent. Men inde i "kanalerne" er der ikke noget at
kommer efter under vandet - man skal ud til revet for at opleve noget liv
under vandet.