Surprice på Tenerife søges!
Fra : Pia Amtoft

Dato : 30-10-07 15:29

I uge 49 har familie været så heldige at blive inviteret en tur til
Tenerife i anledningen af min fars 60 års fødselsdag.

Vi vil gerne lave et eller andet surprice for ham på selve dagen, vi ved
bare ikke helt hvad.

Jeg har aldrig selv været der, så jeg søger nogle gode idéer til gode
oplevelser på øen (eller omkring )

Håber der er nogle der kan hjælpe mig en smule.

Venligst
Pia

Fra : Ulvir

Dato : 30-10-07 16:44

"Pia Amtoft" <amtoft@noemail.hum.aau.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>Tenerife i anledningen af min fars 60 års fødselsdag.
>
> Vi vil gerne lave et eller andet surprice for ham på selve dagen, vi ved

Hvad med at holde jer ædru?

Det er nok lidt svært at komme med forslag når man ikke kender fødselarens
smag..

Fra : joke

Dato : 30-10-07 18:27

"Pia Amtoft" <amtoft@noemail.hum.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplevelser på øen (eller omkring )
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig en smule.

der er mange forslag f.eks. alt efter hvem i rejser med en bustur til Tiede
eller et besøg i http://www.loroparque.com/

hilsen

Johnny

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-10-07 18:49

Pia Amtoft skrev:

> [...]

> vi ved bare ikke helt hvad.

> Jeg har aldrig selv været der, så jeg søger nogle gode idéer
> til gode oplevelser på øen (eller omkring )

Nu ved jeg jo ikke hvor mange I er, men lej en bil (eller to),
pak en god madkurv og kør op i "Las Cañadas" midt på øen
og hold en rigtig god "picnic" med udsigt til en af verdens
smukkeste vulkaner, Teide, fx ved "Roques de García". Husk
at have varmt tøj med. Gå eventuelt en god vandretur
deroppe, før I spiser (og evt. griller) jeres medbragte mad.

Efter adskillige timer oppe i de godt 2 km's højde vil I alle
opleve det helt fantastiske, at I fysisk føler jer mindst tyve
år yngre, når I om aftenen kommer ned i den by, i normal
havhøjde som I bor i, hvad enten det er Puerto de la Cruz
eller Playa de las Americas. (Det hedder faktisk højde-doping,
men tænk ikke på det.)

--
Herluf :·)

Fra : søren brix

Dato : 30-10-07 22:06

> [...]
> oplevelser på øen (eller omkring )
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig en smule.

Hej pia

hvor er det nu lige i skal være på tenerife ??? er det en af
"turistfælderne" (los cristianos las americas..) eller hvad ??

men ellers kan en tur til Masca, den glemte by i bjergene anbefales og der
er et par gode restauranter deroppe...

vh

Søren Brix

ps: pouls auto dernede er meget billig med biludlejning..
http://www.poulsauto.com/dk/firma.php?lang=dk

Fra : Pia Amtoft

Dato : 31-10-07 08:14

Tusinde tak for forslagene. Vi er ialt 8 der skal afsted og vi skal
rejse med Startuour til et hotel der hedder Atlantida i Los Cristianos,
så ja, jeg tror det er en "turisfælde"

Venligst
Pia

Fra : ks

Dato : 31-10-07 12:48

On Wed, 31 Oct 2007 08:13:34 +0100, Pia Amtoft
<amtoft@noemail.hum.aau.dk> wrote:

>Tusinde tak for forslagene. Vi er ialt 8 der skal afsted og vi skal
>rejse med Startuour til et hotel der hedder Atlantida i Los Cristianos,
> [...]

Nå, det er nu ikke så slemt ! Lækkert sted synes jeg , og der er
næsten altid godt vejr året rundt. Har været der flere gange og rejser
gerne igen.
Ved ikke lige , hvad jeg kan komme på af "surprices", men en tur i
bil op til nationalparken med Teide skal man bare opleve. Desuden kan
man komme på en sejltur og opleve delfiner og hvaler lige ud for
kysten. Øen La Gomera der ligger en times sejltur fra Los Christianos
er bestemt også en udflugt værd.

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 31-10-07 19:07

>Jeg har aldrig selv været der, så jeg søger nogle gode idéer til gode
>oplevelser på øen (eller omkring )
>
>Håber der er nogle der kan hjælpe mig en smule.

Her kan der være meget inspiration at hente - god tur !
Mogens
http://www.teneriferie.dk/