Bulgarien
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-07 21:27

Vi var så heldig at finde en billig rejse til Bulgarien den 27 maj 2008. Men
kunne godt tænke os at vide hvordan vejret er dernede sidst i maj og først i
juni.
Hilsen Marianne

Fra : Kim

Dato : 29-10-07 21:37

On 29 Okt., 21:27, Marianne Kjær Munk <marianne(O)mmmunk.dk> wrote:
> [...]
> kunne godt tænke os at vide hvordan vejret er dernede sidst i maj og først i

Det er fint. Jeg var i Sunny Beach medio juni i år, og det var varmt.
Se evt. http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=170359004&name=Burgas

Hvis I synes om det og kunne finde på at tage ned igen, kan I overveje
at kigge på www.bulgar.dk

Kim