Backup af systemfiler..
Fra : Kenneth

Dato : 03-11-07 10:37

Når jeg nu har en god kørende opsætning af Ubuntu med XServer og Gnome
og Compiz-Fusion.
Kan jeg så kopiere nogle filer som backup så jeg altid kan vende
tilbage til denne opsætning igen?

Mvh
Kenneth

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 03-11-07 11:08

Kenneth wrote:
> Når jeg nu har en god kørende opsætning af Ubuntu med XServer og Gnome
> og Compiz-Fusion.
> Kan jeg så kopiere nogle filer som backup så jeg altid kan vende
> tilbage til denne opsætning igen?

Det er vel først og fremmest /etc/X11/xorg.conf, som sikkert også har
betydning for Compiz-Fusion. Jeg har ikke Compiz-fusion, men prøv
dette link:
http://lifeubuntuandeverything.blogspot.com/2007/06/compiz-fusion-on-ubuntu.html
compiz fusion on ubuntu
Der måske en configfile i homedir.

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 03-11-07 11:29

Jørgen Heesche wrote:

> Det er vel først og fremmest /etc/X11/xorg.conf, som sikkert også har
> betydning for Compiz-Fusion. Jeg har ikke Compiz-fusion, men prøv dette
> [...]
I homedir er der sikkert .gnome

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk