Hvilken musikafspiller?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-10-07 21:30

Jeg har brugt xmms siden det hed xamp. Men jeg må nok erkende jeg er den
eneste bruger der efterhånden er tilbage. Hvad ville være godt at erstatte
det med? Det må meget gerne understøtte imms eller selv tilbyde noget
tilsvarende.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kent Friis

Dato : 29-10-07 21:52

Den Mon, 29 Oct 2007 21:29:46 +0100 skrev Lasse Jensen:
> Jeg har brugt xmms siden det hed xamp. Men jeg må nok erkende jeg er den
> eneste bruger der efterhånden er tilbage. Hvad ville være godt at erstatte
> det med?

Jeg vil anbefale XMMS

Af de mp3-afspillere jeg har kigget på, har jeg ikke fundet noget
der kunne hamle op med XMMS i simplicitet/brugervenlighed.

- Det skulle da lige være WinAmp 2.xx på arbejds-PC'en

> Det må meget gerne understøtte imms eller selv tilbyde noget
> tilsvarende.

Hvad er imms?

Mvh
Kent

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-10-07 22:36

Kent Friis wrote:

> Jeg vil anbefale XMMS
>
> Af de mp3-afspillere jeg har kigget på, har jeg ikke fundet noget
> der kunne hamle op med XMMS i simplicitet/brugervenlighed.

Den er også rigtig god, men engang imellem er der bare lidt man savner.

Fra : Kent Friis

Dato : 30-10-07 17:12

Den Mon, 29 Oct 2007 22:35:55 +0100 skrev Lasse Jensen:

> Den er også rigtig god, men engang imellem er der bare lidt man savner.

Hvad da?

Mvh
Kent

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-10-07 20:05

Kent Friis wrote:

> Hvad da?

En playlist der kan lidt mere. Og så har jeg rundt omkring set nogle plugins
der kunne være fede at have, men hvor udviklerne har sagt de ikke ville
understøtte xmms, da det ikke bliver udviklet længere.

Fra : Peter Makholm

Dato : 29-10-07 22:03

Lasse Jensen <fafler@gmail.com> writes:

> [...]
> eneste bruger der efterhånden er tilbage. Hvad ville være godt at erstatte
> det med? Det må meget gerne understøtte imms eller selv tilbyde noget

Jeg har ingen ide om hvad imms er, men jeg har installeret
audaciuos. Det er tilpas xmms-kompatibelt til at jeg kan lade xmms
være et symlink til audacious, men fortæl det ikke til
audacious-udviklerne.

//Makholm

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-10-07 22:34

Peter Makholm wrote:

> Jeg har ingen ide om hvad imms er,

Et plugin til xmms og andre afspillere, der holder øje med hvilke sange du
godt kan li' og prioiterer dem højere i playlisten.

> men jeg har installeret
> audaciuos. Det er tilpas xmms-kompatibelt til at jeg kan lade xmms
> være et symlink til audacious, men fortæl det ikke til
> audacious-udviklerne.

Den står på imms's liste, så den er nok værd at prøve.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-10-07 08:03

Lasse Jensen wrote:
> Jeg har brugt xmms siden det hed xamp. Men jeg må nok erkende jeg er den
> eneste bruger der efterhånden er tilbage. Hvad ville være godt at erstatte

Jeg bruger XMMS. Den kan det jeg ønsker, inkl. at den kan genbruge mit
favoritskin fra WinAmp.

Jesper Poulsen