KDE 3D på Mandriva 2008
Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-10-07 00:07

Jeg køre med Mandriva 2008 Powerparck 64 bit.

Jeg har prøvet at køre med Compiz Fusion, men det gør maskinen så langsomt
at der er risiko for at den bliver erklæret skindød.

Metisse er der ikke nogen problemer med.

Hvad kræves der af HW for at man kan køre med Compiz Fusion?
Har 2GHz og alt for lidt RAM, ved det, men det er 512 MB
Xgl tager 40-98 % af CPU, er der noget galt på min install, eller er det
normalt at det er SÅ CPU krævende?

Ivar Madsen

Fra : Kent Friis

Dato : 28-10-07 08:11

Den Sun, 28 Oct 2007 01:07:23 +0200 skrev Ivar Madsen:
> [...]
> Har 2GHz og alt for lidt RAM, ved det, men det er 512 MB
> Xgl tager 40-98 % af CPU, er der noget galt på min install, eller er det

Lige så snart du er ovre i noget der hedder noget med "3D" eller "GL",
så er der stort set kun en ting der er interessant:

Grafikkortet.

Mvh
Kent