Cs server....
Fra : Pita

Dato : 12-07-01 15:26

Jeg er ved at samle min egen lille Counter-strike Server....
Jeg kan ikke helt finde en passende bundkort.
Er det elllers ikke et fint lille system?

2 * Pentium III Xeon 550MHz in-a-box
a9226 =18502

2 * Kingston 256MB
a 1509 =3.018
2 * PlexWriter PX-W1610TA Internal IDE a 1741
=3.482
2 * Plextor PlexWriter PX-W124TSi Internal SCSI a 2200
=4.400
2 * Plextor UltraPleX 40TSe SCSI a
1335 =1670
2 * Pioneer DVD-304S Slot-In Bulk SCSI a 1399
=2798
Teac FD-235 Diskettedrev
=180
Asus V8200 GeForce3 Deluxe w./TV-Out/In
=4.129
30 * Seagate Cheetah 73 73,4GB
a 9199 =275.970
Imtek SCSI Mobile Rack Keylock
=165 330
Enlight ServerTower ATX (EN-8950R)
=3.999
Creative SoundBlaster Live! Platinum 5.1 w./ Remote
=1.899
Labtec Razor Boomslang 2000
=590
Logitech Cordless MouseMan Optical
=488
2 * 3com Fast Etherlink T Server
a 1869 =3.738
2 * Adaptech ASR-3400S Raid Controller a
12003 =24.006
Microsoft Natural Pro USB
=489
Logitech Cordless Desktop iTouch
=769
Pinnacle Systems Studio PC-TV Pro Tv-Kort
=965
7 * MGE Pulsar EX30 UPS
a 27.250 =190750
Phillips PCVC740K ToUcam PRO Webcam
=675
Hewlet Packard SureStore Ultrium 230e Tape
=50.500
Agfa DuoScan T2000 XL Scanner
=57.999
Sony VPL-CX10 Projektor
=45.849
Cisco 1601-CH Router
=12.762
Maxtor MaxAttach NAS 4100 RackMount 320GB
=31.800
4 * 3Com SuperStack II 3900 Switch
a 28715 =114.860
3Com OfficeConnect Internet Firewall DMZ
= 12.464
Centos Firewire 1394
= 599
Phollips Brilliance 420P10 Plasma
= 69.995
2 * Sony MultiScan GDM-FW900
a15579 =31.158
Sony MultiScan SDM-M81
=14.295
Hewlet Packard DeskJet P1100
=2.499
Hewlet Packard DesignJet 800 42"
= 64.510
Hewlet Packard Color LaserJet 8550MFP
= 106.499
Hewlet Packard LaserJet 8150MFP
= 85.817
Connection Data X-Switch
= 129
Aten CS-138A
= 3.650
3 * Noise Control Silver Server Aluminium
a 2830 = 8490
7 * 400 W PSU
a 249 = 1743
32 * Noise Control 80*80mm blæsere Heatcontrol a 240
= 7680
8 Mbit internet fastnet
=25000

=340000

=50000

ialt
1.858.906
Er det overkill med den 8 Mbit skal jeg nøjes med en 6 Mbit

Hvad mangler jeg ellers ud over penge, den blev lige en 2 tusinde dyrere end
jeg havde regnet med.
--
Pita

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 12-07-01 18:27

> Hvad mangler jeg ellers ud over penge, den blev lige en 2 tusinde dyrere
end
> jeg havde regnet med.

....et liv =)

// Søren

Fra : Mercenary

Dato : 13-07-01 07:02

Og andre uden liv der vil spille cs forever..........