MS Windows
briani 27239
Kan man lave en bootbar win95?
Fra : Lyrik

Dato : 31-10-07 02:01

Jeg forbereder en virtuel maskine med win 95 på, idet jeg har et program
der kun kan køre der. Men win95 er ikke bootbar, så hvordan får jeg den
ind i en virtuel maskine?

--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-10-07 03:15

Lyrik skrev:

>Men win95 er ikke bootbar, så hvordan får jeg den ind i en virtuel
>maskine?

Brug en bootdiskette.
http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm
måske skal du bruge en af dem under Non-Windows Based Image Files
W/ImageApp hvis du ikke har et diskettedrev.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lyrik