Vista og 56k modem...
Fra : Dyl

Dato : 02-11-07 20:30

Håber jeg kan få hjælp her selvom jeg måske synes spørgsmålet er lidt i en
gråzone, gruppens område taget i betragtning... Vover pelsen alligevel
eftersom der ikke var noget at hente i edb.system.ms-windows.

Sidder med en bærbar Acer Aspire 7520 med Vista Home Premium der kun skal på
nettet via det 'gammeldaws' indbyggede 56K modem. Kontoen hos CC er fortsat
aktiv.

Uanset hvad jeg forsøger, så ringer modemet ikke op. Der kommer aldrig nogen
klartone eller 'hyleri' men windows skriver bare 'Opretter forbindelse...'
ind til den timer ud. Installerede et fax-program for at se om modemet
overhovedet virker - det gør det. Den ringede da min mobiltelefon op. Men
når den prøver at oprette en internetforbindelse, ja så sker der ikke en
dyt.

Jeg kan ikke finde nogt i hjælpen, via fx Google eller på Microsofts egen
side(r). Samtidigt står jeg fuldstændig på bar bund ift. hvad problemet kan
være - og dermed også en løsning

Håber på at DU sidder med guldkornet, som du vil dele med mig.

God weekend.