Vista og Synology
Fra : Kasper

Dato : 30-10-07 18:23

Hej

Hvad gør jeg galt i vista når jeg bruger \\server\share og gerne vil logge
ind der på min server?

JEg får at vide jeg ikke har access men ingen vindue hvor jeg kan skrive
user/pass

det gælder også for mapper der er oprettet med some login som på vista.. ?

Er vista et skridt tilbage?, det virker fint fra XP skal det lige siges

Kasper

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 31-10-07 10:52

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er vista et skridt tilbage?, det virker fint fra XP skal det lige siges

Hejsa.

Du skal have ændret en sikkerhedsindstilling, så Vista igen kan kommunikere
korrekt med Samba shares:
http://www.builderau.com.au/blogs/codemonkeybusiness/viewblogpost.htm?p=339270746

--
med venlig hilsen

Henrik, Aalborg

Fra : Kasper

Dato : 06-11-07 22:50

"Henrik, Aalborg" <no@mail.here> wrote in message

> [...]
>>
> Hejsa.
>
> Du skal have ændret en sikkerhedsindstilling, så Vista igen kan

Det er ikke nok, når jeg prøver at logge ind på en folder vista maskinen
ikke er sat op med rettigheder til kommer den ikke med bruger/pass boksen
som XP, men bare der ikke er adgang??

Kasper