Zyxel router genkender ikke password
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-10-07 18:51

Hej!

Jeg har netop fået en 20/2 Mbps forbindelse fra Fullrate op og køre. Der
medfølger en Zyxel Prestige 2602R-C61 router som er prækonfigureret fra Fullrate.

Første gang jeg ville kigge på dens webinterface bad den mig om at skifte mit
password fra standardpasswordet (1234). Fino, jeg ændrede passwordet
omhyggeligt, og det virkede også fint i et stykke tid.

Nu virker mit password pludseligt ikke længere og den vender tilbage til
login-skærmen med det samme. Prøvede så at resette den, og så kunne jeg få lov
til at vælge nyt password. Men efterfølgende kan jeg ikke logge ind igen med
selvsamme password, selv efter at have haft strømmen fra den

Summa summarum, et nyt password giver adgang til den _een_ gang, og så er der
låst (både via web og telnet). Selve internetforbindelsen virker iøvrigt
glimrende, bruger den as-we-speak :)

Er det mon en ombytter? Det virker sq ret skummelt, og jeg er _ret_ sikker på,
at jeg ikke har caps-lock slået til etc.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Hans

Dato : 25-10-07 18:55

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!
>

> Er det mon en ombytter? Det virker sq ret skummelt, og jeg er _ret_ sikker
> på, at jeg ikke har caps-lock slået til etc.

Har du prøvet uden at den er tilsluttet wan-siden?

Det kunne nemlig godt tænkes at Fullrate uploader en profil til den med et
andet password.

Hans

Fra : Hans

Dato : 25-10-07 18:57

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> [...]
>>
> Har du prøvet uden at den er tilsluttet wan-siden?
>
> Det kunne nemlig godt tænkes at Fullrate uploader en profil til den med et

Her er løsningen:
http://www.fullrate.dk/support/opsaetning_af_udstyr_porte.php

Hans

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-10-07 19:06

Hej!

Hans wrote:
> Her er løsningen:

Helt korrekt! Jeg havde skisme ikke luret, at de ændrede mit nøje udvalgte
password :-/

Nuvel, det er nok for at undgå, at 99% af brugerne aldrig ændrer passwordet fra
"1234"...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-10-07 20:41

> Helt korrekt! Jeg havde skisme ikke luret, at de ændrede mit nøje
> udvalgte password :-/
> Nuvel, det er nok for at undgå, at 99% af brugerne aldrig ændrer
> passwordet fra "1234"...

Velkommen til. Jeg kan klart anbefale at bladre igennem forummet, især hvis
du vil sætte dit eget udstyr bag Fullrates router.

--
essport.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-10-07 21:09

Kent Oldhøj wrote:

> Velkommen til. Jeg kan klart anbefale at bladre igennem forummet,
> især hvis du vil sætte dit eget udstyr bag Fullrates router.

Det vil alle vel
(en computer er også en slags "udstyr").

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-10-07 21:46

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in news:4720f857$0$2098
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det vil alle vel
> (en computer er også en slags "udstyr").

Nu ikke så fræk dér! Du skal læse hvad jeg mener, ikke hvad jeg skriver

--
essport.dk