Kan ikke lukke vindue efter reparation af ~
Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 25-10-07 10:41

Efter kludder med netværket, højreklikker jeg på netværksforbindelse-ikonet
for at iværksætte "Reparer".

Reparationen fuldføres, men vinduet med meddelelsen "Windows fuldførte
reparationen af din forbindelse" kan ikke lukkes. Eneste tilgængelige knap i
vinduet er "Annuller", men vinduet reagerer ikke.

Eneste mulighed for at slippe af med det er at trække det så langt ned som
muligt. Kender I problemet og er der en løsning ?

Mh.

/P.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-10-07 11:26

En Hr. Hvemsomhelst wrote:

> muligt. Kender I problemet og er der en løsning ?

Har aldrig "repareret" en netværksforbindelse i Windows. Hvad har du
foretaget dig og hvilken Windows-version er der tale om?

Jesper Poulsen

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 25-10-07 12:42

> Har aldrig "repareret" en netværksforbindelse i Windows. Hvad har du
> foretaget dig og hvilken Windows-version er der tale om ?

Windows XP. I den nederste blå barre (den som har den grønne startknap
yderst til venstre) med de små ikoner er der som regel et lille ikon som
viser status for netværksforbindelse. Idag var det en gul advarselstrekant
oven i den, som angiver at LAN ikke fungerede. Jeg højreklikker på ikonet,
og vælger "Reparer".
Resten kender du.

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-10-07 13:03

On Thu, 25 Oct 2007 11:40:54 +0200, En Hr. Hvemsomhelst wrote:

> Eneste mulighed for at slippe af med det er at trække det så langt ned som
> muligt. Kender I problemet og er der en løsning ?

Var dette vindue der stadigt efter at du genstartede computeren?

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 25-10-07 19:36

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Var dette vindue der stadigt efter at du genstartede computeren?

Nej. Man kan fjerne vinduet ved at genstarte eller blot logge af og på. Blot
undrer det mig at vinduet/pop-up-boksen ikke kan fjernes med et klik, som
vinduer eller pop-up bokse som regel kan.