Problemer med trådløst netkort
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 25-10-07 09:31

Hej.

Jeg har erhvervet mig et: Abit PCI-E Wi-Fi card. til min maskine.
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=WLP%2D01&GroupGuid=5520&SelectedGroup=5520

Jeg kan simpelthen ikke få min computer til at finde dette kort. Mit
bundkort er: Gigabyte 965 DS4. Er der nogle som kender dette kort, og ved om
der er noget specielt man skal gøre før det virker? Drivere osv er
installeret efter nyinstallering af windows vista.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 25-10-07 14:18

"Kenneth Larsen" <kenneth@nospamtyan.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> om der er noget specielt man skal gøre før det virker? Drivere osv er
> installeret efter nyinstallering af windows vista.

I "gamle dage" kunne vi opleve sådanne problemer fordi PCI-slots delte IRQ.
Har du prøvet at flytte kortet til et andet PCI-e slot?

...::JMJ::..

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 25-10-07 21:00

> I "gamle dage" kunne vi opleve sådanne problemer fordi PCI-slots delte
> IRQ.
> Har du prøvet at flytte kortet til et andet PCI-e slot?
>
> ..::JMJ::..

Ja det kan jeg godt huske:)
Jeg har prøvet alle PCI-E slots, og intet resultat. Må desværre nok erkende
at jeg skal have det sendt retur. Det er købt hos Getmore. Er der erfaringer
i hvordan de håndterer sådan nogle reklamationer?

Mvh Kenneth

Fra : Kim

Dato : 26-10-07 15:43

On Thu, 25 Oct 2007 21:59:36 +0200, "Kenneth Larsen"
<kenneth@nospamtyan.dk> wrote:

> Det er købt hos Getmore. Er der erfaringer
>i hvordan de håndterer sådan nogle reklamationer?

Spørg i : news:dk.forbruger .

--
Kim