Hjælp: fysisk forbinding af en topcom BR 6~
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 24-10-07 11:36

hej

Jeg har fået sådan, hvordan den forbindes kabelmæssigt?

Den har en WAN port og 4 andre, hvad skal jeg stikke i WAN porten? ledningen
fra modemmet og så ud igen fra en af de 4 andre porte, det syntes jeg, at
jeg har prøvet, men det fungere ikke rigtigt.

Per

Fra : Hans

Dato : 24-10-07 15:51

den rigtige fotograf wrote:
> [...]
> ledningen fra modemmet og så ud igen fra en af de 4 andre porte, det
> syntes jeg, at jeg har prøvet, men det fungere ikke rigtigt.

Jeg kan se på din ip-adresse at du har Webspeed, så det bedste vil være at
du spørger i TDC's interne gruppe for Webspeed, for det skal gøres i den
rigtige rækkefølge.

Den findes kun på TDC's nyhedsserver, og hedder noget med "tele" og
"kabelmodem" såvidt jeg husker.

Hans

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-10-07 10:13

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev :

>Jeg kan se på din ip-adresse at du har Webspeed, så det bedste vil være at
>du spørger i TDC's interne gruppe for Webspeed, for det skal gøres i den
>rigtige rækkefølge.

Om han har webspeed eller noget andet, ændrer intet ved hvordan boksen
skal tilsluttes

Hans forbindelse fra internet "modemet" skal naturligtvis sættes i WAN
porten, hans computere til LAN portene

Om han så får det til at køre sammen med webspped er en ganske anden
sag - dertil skal han korrekt nok lige ringe til deres support.
Men først lige hitte en brugsforvirring til dimsen

--
Jan_stevns