dato og tid på upload
Fra : Lakridserne

Dato : 01-11-07 12:14

Hej ng.

Jeg skal endnu engang have hjælp.
Denne gang er det fordi jeg har lavet en side i php, og den vil jeg
gerne have til at vise den dato den sidst er opdateret.

Her snakker jeg om datoen, og tiden for selve siden.

Håber i forstår mit problem/spørgsmål.

Lakridserne.

Fra : Birger

Dato : 01-11-07 12:44

"Lakridserne" <lakridserne@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

$dto = date( "d/m-Y H:i:s", filemtime( $Fn));
$Fn er navn på den fil du vil vide det for.

Birger

Fra : Martin

Dato : 19-11-07 20:03

Birger wrote:
> [...]
>
> Håber i forstår mit problem/spørgsmål.
>
> Lakridserne.
>

> $dto = date( "d/m-Y H:i:s", filemtime( $Fn));

$Fn kan erstattes med __FILE__

echo date('d-m-Y H:i:s',filemtime(__FILE__));

Fra : Lakridserne

Dato : 01-11-07 14:19

On 1 Nov., 12:44, "Birger" <sdc@bbsorensen.com> wrote:
> [...]
>
> Lakridserne.
>
> $dto = date( "d/m-Y H:i:s", filemtime( $Fn));
> $Fn er navn på den fil du vil vide det for.

på hvilken fil skal jeg skrive det?
Lakridserne

Fra : Birger

Dato : 01-11-07 16:38

> [...]
>
> Lakridserne.
>
> $dto = date( "d/m-Y H:i:s", filemtime( $Fn));
> $Fn er navn på den fil du vil vide det for.

Er ikke lige med.
Det skal stå i din index, som jo må være den der viser siden.

$Fn er navnet på den fil du vil vise hvornår sidst er ændret.
Det kan også være 'index.php'.

Birger

Fra : Lakridserne

Dato : 02-11-07 09:57

On 1 Nov., 16:37, "Birger" <s...@bbsorensen.com> wrote:

> [...]
> Det skal stå i din index, som jo må være den der viser siden.
>
> $Fn er navnet på den fil du vil vise hvornår sidst er ændret.

Ok, mange tak for din hjælp.