Overførsler på Vista giver fejl
Fra : Lakridserne

Dato : 28-10-07 18:11

Hej Ng.

Jeg har installeret en lokal webserver, der hedder EasyPHP på min
computer med Vista på.

Her kommer mit problem så:

For at webserveren skal de filer der skal vises på webserveren ligge
på stien:
C:\Programmer\EasyPHP1-8\www\
Når jeg prøver at kopiere til den mappe skriver den at jeg skal have
adminstratorrettigheder, hvilket jeg har så jeg trykker på fortsæt.
Så begynder den at prøve på at kopiere, og det er her det går galt:

Den har ikke nået at kopiere, den har bare forberedt kopieringen, og
så kommer der en dialogboks op:

Der opstod en uventet fejl... Fejlkode: 0x80070056.

Så trykker jeg på prøv igen, og den samme boks kommer op igen...

Jeg har prøvet på nogle andre placeringer, og er nået frem til den
konklution at det er på hele C-drevet at den ikke gider kopiere til.

Håber i forstår mit problem og vil hjælpe mig.

Lakridserne.