Hjælp til youtube video embed og lign.
Fra : Ralle

Dato : 28-10-07 16:48

Hej..

Jeg vil gerne lave sådan at folk kan poste de film de har på
youtube på min hjemmeside.. Altså at de kan se dem via min
hjemmeside, fx. hvis de har en profil, kan den indgå der.

Derfor vil jeg gerne have lavet sådan at de poster bare linket
til deres video, så bliver linket tilføjet til db'en, og det
bliver vist på siden..

Det er ikke så meget det jeg har problemer med.
Jeg har set at der er mange sider som gør det muligt at downloade
film fra fx. youtube, og googlevideo osv.

Ved i hvordan de finder frem til hvor filen ligger når de poster
linket til videoen?

fx. man poster: http://youtube.com/v?=etellerandet

og så kommer der et link som fx.
http://serv1.youtube.com/getvideo?enmasseting

Bare et eksempel. Ved i hvordan de finder frem til det?
For hvis jeg kan få lavet et script som finder link'et til video
filen, så tror jeg godt jeg kan lave resten..

(jeg vil gerne finde film filen, fordi at jeg gerne vil bruge min
egen flash player)

Ved ikke om dette skulle postes her eller i flash..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 28-10-07 16:58

Ralle wrote:
> [...]
> egen flash player)
>
> Ved ikke om dette skulle postes her eller i flash..

Eneste forskel på deres flash player og din flash player kan jo kun være
layout og evt. preloading. Så må man jo spørge om det virkelig er
nødvendigt og om det ikke bare er nok at tage deres flash link?

Fra : Ralle

Dato : 28-10-07 18:36

> Eneste forskel på deres flash player og din flash player kan jo kun være
> layout og evt. preloading. Så må man jo spørge om det virkelig er
> nødvendigt og om det ikke bare er nok at tage deres flash link?

Det ville være dejligt hvis jeg kunne finde filen, og så gøre det andet..
men ellers er det jo nok at tage deres link..

Ralle