Hvor bliver 'gamle' mails gemt ?
Fra : Erik Greve

Dato : 02-11-07 09:03

Ved skift til ny PC med Vista mangler min datter de gamle
mails - altså selve teksten. Den gamle PC fungerer ikke mere,
men mails ligger vel på harddisk. Spørgsmålet er, hvor man
kan finde dem.
--
Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Holst

Dato : 02-11-07 10:28

Erik Greve wrote:

> Ved skift til ny PC med Vista mangler min datter de gamle
> mails - altså selve teksten. Den gamle PC fungerer ikke mere,
> men mails ligger vel på harddisk. Spørgsmålet er, hvor man
> kan finde dem.

Ja, det afhænger jo sikkert i høj grad af hvilket mailprogram, hun benytter.

Fra : S. Hansen

Dato : 02-11-07 10:53

On Fri, 2 Nov 2007 09:03:05 +0100, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
wrote:

>Ved skift til ny PC med Vista mangler min datter de gamle
>mails - altså selve teksten. Den gamle PC fungerer ikke mere,
>men mails ligger vel på harddisk. Spørgsmålet er, hvor man
>kan finde dem.

Hvis hun bruger outlook -

c:/dokuments and settings/brugernavn/lokale indstillinger/applikation
data/identities/{en masse bogstaver og tal}/microsoft/outlook express

Husk at sætte din computer til at vise skjulte filer
Dette kan jeg ikke huske hvordan du gør på vista, men i XP åbner du
stifinder
vælger funktioner - mappeindstillinger - vis - marker i feltet vis
skjulte

Steen

Fra : Erik Greve

Dato : 02-11-07 10:31

"S. Hansen" <skidt_fjern_dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stifinder
> vælger funktioner - mappeindstillinger - vis - marker i feltet vis

Jeg glemte vist at fortælle, at den gamle computer har kørt Win 2000, men
med Outlook Express

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-11-07 17:46

Erik Greve wrote:

> Jeg glemte vist at fortælle, at den gamle computer har kørt Win 2000, men
> med Outlook Express

Tingene ligger samme sted. Den største forskel på 2000 og XP er udseendet.

Jesper Poulsen

Fra : Erik Greve

Dato : 02-11-07 16:56

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Tingene ligger samme sted. Den største forskel på 2000 og XP er udseendet.
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Tak for hjælp, jeg har fundet filerne, så nu skal de bare ind i Vista.

Venlig hilsen
Erik

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-07 01:16

"S. Hansen" <skidt_fjern_dette@tele2adsl.dk> wrote in message

> Hvis hun bruger outlook -
>
> c:/dokuments and settings/brugernavn/lokale indstillinger/applikation
> data/identities/{en masse bogstaver og tal}/microsoft/outlook express

Ovenstående er for outlook express, ikke outlook som du skriver.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : S. Hansen

Dato : 05-11-07 14:31

On Sat, 3 Nov 2007 01:16:22 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"S. Hansen" <skidt_fjern_dette@tele2adsl.dk> wrote in message

>Ovenstående er for outlook express, ikke outlook som du skriver.

Hvilket også fremgår af linket

Steen