USB-memory-stick stået af:-(
Fra : Ralph

Dato : 02-11-07 20:44

Davs, jeg har nogle vigtige data på en USB-stick, WinXP kan godt finde
drevet, men siger at der ikke er en disk i drevet, Vista siger at den skal
formateres, højreklik på denne computer/administrer/diskhåndtering siger at
der er 248 Mb allokeret plads (sort bjælke), ikke noget med aktiver eller
noget, er data mistet?

--
Tak
Ralph

Fra : Søren Blom

Dato : 02-11-07 21:06

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev
> [...]
> formateres, højreklik på denne computer/administrer/diskhåndtering siger
> at der er 248 Mb allokeret plads (sort bjælke), ikke noget med aktiver

Næppe. men du skal bruge et recovery data værktøj, kan ikke lige anbefale
noget bestemt, men prøv at google dig lidt frem. Det er sjældent man mister
data bare fordi et drev ikke kan læses, så længe dataene ikke er overskrevet
er de der sikkert også og med det rette værktøj kan de sikkert også hendes
frem igen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-11-07 23:27

> [...]
> formateres, højreklik på denne computer/administrer/diskhåndtering siger
> at der er 248 Mb allokeret plads (sort bjælke), ikke noget med aktiver

www.pcinspector.de

Gratis program på dansk som kan redde data.

Kurt