Andet multimedie
bentjuul 3670
CS2 & Mac OS X, 10.5,x
Fra : Morten Lind

Dato : 31-10-07 05:42

Hej -

Har nogle af CS2brugerne installeret Mac OS X, 10.5(Leopard) endnu?

Hvis ja, er der stabilitetsproblemer?

Adobe er rimelig kryptisk, synes jeg, medmindre det bare er den
sædvanlige "dækken sig ind"?

<http://www.adobe.com/support/products/pdfs/leopardsupport.pdf>

(Henvisningen åbner/henter en .pdf).

På forhånd tak.

M.

Fra : TB

Dato : 31-10-07 23:33

On 31 Okt., 05:41, i...@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) wrote:
> Har nogle af CS2brugerne installeret Mac OS X, 10.5(Leopard) endnu?
>
> Hvis ja, er der stabilitetsproblemer?
>
> Adobe er rimelig kryptisk, synes jeg, medmindre det bare er den
> sædvanlige "dækken sig ind"?

Hej
Jeg fik indstaleret den i lørdags og ind til videre 0 problemos.
Fra Adobe CS3 har jeg brugt Photoshop, Illustrator, Acrobaten, og
Dreamweaver og det kører.
Det hele foregår på iMac 24' 2,8

Hilsner
Tomasz

Fra : Morten Lind

Dato : 01-11-07 04:53

TB <tomasznonspam@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg fik indstaleret den i lørdags og ind til videre 0 problemos.
> Fra Adobe CS3 har jeg brugt Photoshop, Illustrator, Acrobaten, og

Tak skal du have, men det er CS 2 brugen, jeg tænkte på.

CS 3 er specielt optimeret til Mac OS X, 10.5.x, så der skulle helst
ikke være problemer.

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-07 09:31

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Tak skal du have, men det er CS 2 brugen, jeg tænkte på.
>
> CS 3 er specielt optimeret til Mac OS X, 10.5.x, så der skulle helst
> ikke være problemer.

Faktisk er CS3 _ikke_ specielt optimeret til 10.5. Det er bare således
at der ikke er problemer med den. Adobe kommer med 10.5 specifikke
updates til CS3 i løbet af et par mdr. så f.eks. Acrobat Pro bliver
understøttet 100%.

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 20-11-07 16:25

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> [...]
> at der ikke er problemer med den. Adobe kommer med 10.5 specifikke
> updates til CS3 i løbet af et par mdr. så f.eks. Acrobat Pro bliver

OK, tak - altså ingen CS2-brugere på Mac OS X, 10.5.x

M.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-11-07 22:38

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> OK, tak - altså ingen CS2-brugere på Mac OS X, 10.5.x

CS2 burde være kompatibel, men Adobe har meldtud at de ikke har i
sinde at supportere CS2 på OS varianter nyere end 10.4.x

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-11-07 09:23

> CS2 burde være kompatibel, men Adobe har meldtud at de ikke har i
> sinde at supportere CS2 på OS varianter nyere end 10.4.x

Og det virker også .. sådan da, men bla. Photoshop kan finde på at lave
mærkelige ting, det samme med InDesign CS2 ... så jeg vil nok fraråde
det ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 23-11-07 17:34

> Og det virker også .. sådan da, men bla. Photoshop kan finde på at lave
> mærkelige ting, det samme med InDesign CS2 ... så jeg vil nok fraråde
> det ...
>

> /thomas

Tak til Jer begge.

Så hvis jeg gerne vil have Mac OS X, 10.5.x bør jeg opgradere CS2 til
CS3.

Hvis jeg /ikke/ opgraderer CS2, er det bedst at blive på Mac OS X,
10.4.11.

Jeg har hørt et rygte, at CS3 /ikke/ udgives i en dansk version. Kan
I(nogen) be- eller afkræfte det?.......(Står midt i en halvtredsårs
fødselsdag, så jeg har dårlig tid at tjekke).

På forhånd tak

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-11-07 18:20

> [...]

> I(nogen) be- eller afkræfte det?.......(Står midt i en halvtredsårs
> fødselsdag, så jeg har dårlig tid at tjekke).

Den komplette pakke, nej, de enkelt programmer, indesign, photoshop etc.
ja.

/thomas