OT: Verdens sødeste fugl...
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 16:25

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article350295.ece

Hold op, hvor er den dog skøn =)

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-10-07 18:19

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article350295.ece
>
> Hold op, hvor er den dog skøn =)

LOL Hvor *er* den altså bare dygtig. En rigtig lille partyfugl.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mariann Juhl

Dato : 28-10-07 13:51

> Hans Christian Vang skrev:
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article350295.ece
>
> Hold op, hvor er den dog skøn =)

Han er super dejlig, men prøv også lige at se Rico-bassen på denne her
hjemmeside:

http://www.123hjemmeside.dk/Rico-basse/5268444

Det er helt utrolig så mange sætninger, han kan danne! "skal jeg lave
kaffe til mor (og kage!) *GG* Der ligger en parlør på forsiden

Med venlig hilsen
Mariann Juhl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-10-07 14:30

"Mariann Juhl" <mariannjuhlKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:Hdidna-QqNkvGLnanZ2dnUVZ8tOmnZ2d@giganews.com

> [...]
>
> Det er helt utrolig så mange sætninger, han kan danne! "skal jeg
> lave kaffe til mor (og kage!) *GG* Der ligger en parlør på

ROFL Hvor er han dog en skøn fugl. Man forstår jo hvad han siger
Jeg er især imponeret når han siger at nu går han ud og vasker
hår. Utroligt hvad papegøjer kan rumme i deres små hoveder.

Den hjemmeside er lagt i "Foretrukne", den kan ses mange gange.

Tak for den Mariann.

Fra : Mariann Juhl

Dato : 28-10-07 14:58

> [...]
> hår. Utroligt hvad papegøjer kan rumme i deres små hoveder.
>
> Den hjemmeside er lagt i "Foretrukne", den kan ses mange gange.

Det var bestemt så lidt Jeg blev også helt forelsket i Rico, da jeg
første gang så ham. Nej papegøjer er bestemt ikke dumme - man bliver
bare imponeret over dem gang på gang. Et eksempel som Rico's viser vel
meget godt, at det ofte er os mennesker, som begrænser dyrene i forhold
til, hvad de kan og ikke kan lære. Rico's ejer må have en fantastisk
tålmodighed Det er ihvertfald tydeligt, at han er stolt af dejlige
Rico.