Kattepension nær Århus
Fra : Lange

Dato : 27-10-07 11:38

Hej alle

Vi er et par i Århus, som skal rejse i julen og derfor er vi på udkig efter
en god kattepension nær Århus. Vi har undersøgt blandt vores venner om nogle
af dem kan tage ham, men det har ikke været muligt, da de fleste er unge
mennesker som rejser hjem til familien.
Vi skal (vist nok) være væk fire dage og vores kat har aldrig været i
pension før. Derfor er det vigtigt - så vidt vi har kunnet læse os til - at
pensionen har en slags 'hjemlig' følelse. Altså noget med møblerede rum og
ikke bare bure hvor katten bliver smidt ind. Vi mener at have læst et sted,
at Sjøften Kattepension skulle være godt...men er det rigtigt? Vi vil gerne
køre et stykke uden for Århus, hvis det bliver nødvendigt. Det er vigtigst
for os, at vores dejlige kat får en god oplevelse og ikke bliver for skræmt
:)

Vi håber I kan hjælpe os med nogle anbefalinger :)

Mange hilsner

Ingrid & Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 12:26

Lange wrote:
> [...]
> dejlige kat får en god oplevelse og ikke bliver for skræmt :)
>
> Vi håber I kan hjælpe os med nogle anbefalinger :)

Jeg kan helt klart anbefale Søften Kattepension. www.soeften-kattepension.dk

Buster har været dernede et par gange nu, en uge hevr gang, og har nydt det.
Kattene kan ikke komme i fysisk kontakt med hinanden, men kan både se og
høre hinanden. Der er trådnet mellem burene, dvs. de kan snuse til hinanden,
og evt. få en pote igennem.
De får daglig motion, bliver fodret med Hills, og bliver set til mange gange
om dagen. Kattene bliver nusset og plejet efter alle kunstens regler, og jeg
har absolut ingen betænkeligheder ved at sende BUster på ferie dernede igen.

Louise

Fra : Lange

Dato : 28-10-07 12:48

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote in message

> [...]
> gange om dagen. Kattene bliver nusset og plejet efter alle kunstens
> regler, og jeg har absolut ingen betænkeligheder ved at sende BUster på

Hej Louise

Tak for svaret, vi tror vi vælger den :)

Ingrid & Jacob

Fra : Louise

Dato : 28-10-07 13:09

Lange skrev:
> "Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote in message

> Hej Louise
>
> Tak for svaret, vi tror vi vælger den :)
>
> Ingrid & Jacob

Det tror jeg bestemt ikke I fortryder...

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 28-10-07 14:05

Lange wrote:
> Tak for svaret, vi tror vi vælger den :)

Hvis i ikke allerede har reserveret, så tror jeg desværre i er for sent ude.
Jeg kendte den tidligere ejer, og kom der jævnligt, og ved den her tid var
juleferien for længst booket fuldt ud.

M.v.h
Niels