kopi af instalations cd til "diNovoâ„¢ Med~
Fra : Nyheder

Dato : 28-10-07 17:05

Hej NG

Jeg har nævnte tastatur og er meget glad for det. Jeg har
geninstalleret min pc og så kunne jeg ikke finde de cd'er der fulgte
med tastaturet. OK, op på logitech.dk for at hente og jeg kan også
godt hente driver men ikke så jeg kan indstile de numeriske tastatur
til at vise hvilken musik jeg spiller samt hvilket audio program jeg
bruger.... Surt for det er det jeg bl.a. synes er så fedt ved dette
tastatur.
Så... Er der en venlig sjæl der har de originale cd'er og som vil
kopiere dem op på min FTP-server? Gerne som iso filer. ellers bare
filerne.

ftp://87.48.250.114
brugernavn: kb
kode: logitech

Mappen er tom lige nu.

Hilsen

Sten S.

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-10-07 18:38

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

------------------------------

Det er da med i denne pakke

http://www.logitech.com/index.cfm/433/164&cl=dk,da

Eller tager jeg helt fejl?

- Martin

Fra : Nyheder

Dato : 28-10-07 18:55

> ------------------------------
>
> Det er da med i denne pakke
>
> http://www.logitech.com/index.cfm/433/164&cl=dk,da
>
> Eller tager jeg helt fejl?
>
> - Martin

Hej Martin

Det troede jeg også men jeg kan ikke få de muligheder om jeg fik ved
installation med de orginale cd'er.

Om jeg har jort noget galt ved jeg ikke men jeg bruger meget nettet
til at hente de sidste drivere så... Håber at nogen kan hjælpe.

Hilsen Sten

Fra : Nyheder

Dato : 28-10-07 21:04

On 28 Okt., 18:54, Nyheder <1plus1...@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Om jeg har jort noget galt ved jeg ikke men jeg bruger meget nettet
> til at hente de sidste drivere så... Håber at nogen kan hjælpe.

UPS......

Opdager nu at jeg har hentet XP 64 versionen.... ;-( og den virker jo
ikke ligefrem godt på min 32 maskine .....
Så efter at ha' hentet 32 versionen så virker det hele...

Så ønsket er hermed trukket tilbage.

Hilsen

Sten S.