Problemer med højttalere
Fra : LK

Dato : 28-10-07 13:59

Har et sæt Beolab 4 PC der er sluttet til en stationær PC med et SB Audigy
lydkort. Har indtil i går fungeret fint. Pludselig kan de ikke spille ret
højt. Selv om jeg skruer op for lyden til max alle steder jeg kan finde
spiller den kun ganske svagt. Jeg har koblet de gamle højttalere til og de
spiller fint.

Skal Beolab bare fejlmeldes eller er der nogen der har et forslag til
løsning af problemet.

Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 28-10-07 20:58

find din volume kontrol i controlpanelet, slå advanced til at check om
f.eks. "wave" er sat lavt.

(control panel/ sound and audio devices/advanced)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-10-07 10:03

Jorgen [DK/2200] wrote:
> find din volume kontrol i controlpanelet, slå advanced til at check om
> f.eks. "wave" er sat lavt.

Systematisk fejlfinding _er_ foretaget og Beolab'er er defekte.

Hvis du skrev din tilføjelse _under_ det du svarede på, så havde du
højst sandsynligt læst det og dermed draget samme konklusion som Max.

Jesper Poulsen

Fra : Max

Dato : 28-10-07 21:26

Hej LK

> Skal Beolab bare fejlmeldes eller er der nogen der har et forslag til
> løsning af problemet.

Eftersom du har konstateret at det virker OK med et par andre
højttalere, ja så er der en stor mulighed for at dine Beolab har
fået åndenød, så retur med dem.

--
Mvh Max