Vista 64 bit og SCSI
Fra : Lars Hjortø

Dato : 27-10-07 20:22

Hej med jer.

Har netop installeret Vista 64 bit på min maskine.
Jeg har en HP Scanjet 4P med SCSI-interface men alle de SCSI-kort (og det er
en del) kan ikke køre 64 bit Vista. Er der nogen her der kender til et
billigt kort der kan? Det er naturligvis alm. narrow SCSI.

Venlig hilsen Lars.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-10-07 21:39

Lars Hjortø wrote:

> [...]
> er en del) kan ikke køre 64 bit Vista. Er der nogen her der kender til et
> billigt kort der kan? Det er naturligvis alm. narrow SCSI.

Findes der ikke en driver der dur til alle adaptec 78xx kort? Jeg har svært
ved at tro andet og et kort med et af de chipssæt kan man da få smidt i
nakken alle steder.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lars Hjortø

Dato : 27-10-07 22:48

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Findes der ikke en driver der dur til alle adaptec 78xx kort? Jeg har
> svært
> ved at tro andet og et kort med et af de chipssæt kan man da få smidt i
> nakken alle steder.

Troede jeg reelt også. Har adskillige liggende af dem, men kan kun finde 32
bit drivere, og dem vil 64 bit systemet ikke acceptere.
Det er så vidt jeg kunne finde ud af kun de dyre Adaptec-kort der er lavet
64 bit drivere til.

Fra : Max

Dato : 27-10-07 21:53

Hej Lars

> det er en del) kan ikke køre 64 bit Vista. Er der nogen her der
> kender til et billigt kort der kan? Det er naturligvis alm. narrow

Var det ikke mere tidssvarende at skifte scanneren ?

--
Mvh Max

Fra : Lars Hjortø

Dato : 27-10-07 22:53

> Hej Lars

> Var det ikke mere tidssvarende at skifte scanneren ?

Hej Max

Hvis jeg kunne finde et kort til nogle få hundrede kroner der kunne klare
problemet er det noget billigere end at skifte scanneren. Godt nok er den
gammel men så ringe er den da heller ikke. Og slet ikke til det jeg skal
bruge den til.

Hilsen Lars.

Fra : Max

Dato : 27-10-07 23:13

Hej Lars

> nok er den gammel men så ringe er den da heller ikke. Og slet ikke
> til det jeg skal bruge den til.

Ok, jeg har et kort liggende, Adaptec, men husker ikke model
nummeret, men kikker lige på det på mandag.

--
Mvh Max