Andet multimedie
bentjuul 3670
Ændre billedstørrelse på flere billeder
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-10-07 13:38

Hej

Jeg har nogle billeder jeg skal have ændret størrelsen på.

De har alle forskellig størrelse, og skal have dem lavet så de har
samme størrelse.

Jeg troede at "IrfanView" kunne gøre dettte, og har derfor hentet den,
men enten kan jeg ikke finde ud af hvad jeg skal gøre, eller også kan
den ikke.

Er der et program der kan gøre dette af en gang, så jeg ikke skal
sidde og ændre dem en af gangen?

Gerne Freeware hvis der er.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-10-07 13:44

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev :

>Jeg troede at "IrfanView" kunne gøre dettte, og har derfor hentet den,
>men enten kan jeg ikke finde ud af hvad jeg skal gøre, eller også kan
>den ikke.

Sagtens.

http://kamerasiden.dk/artikel/batchkonvertering_med_irfanview/

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-10-07 14:40

On Sat, 27 Oct 2007 14:44:18 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Sagtens.
>
>http://kamerasiden.dk/artikel/batchkonvertering_med_irfanview/

Mange tak, har lige rpøvet med nogle få billeder. Det virker jo fint.