Andet multimedie
bentjuul 3670
Flash?
Fra : BA

Dato : 26-10-07 22:38

Hej

Min eventuelle nye arbejdsgiver vil gerne have mig til at bruge"Flash" når
jeg blandt andre opgaver redigerer hans hjemmeside.

Han ved ikke meget om programmet, men vil gerne have lidt "liv" på
hjemmesiden.
Han mener, jeg vel kan lære mig selv programmet - alm.vis er jeg ret god til
selv at lære mig programmer ved hjælp af manualer og tutorials, men....

Jeg kender heller ikke noget til "Flash" - jeg går ud fra han mener Adobes
Flash.

Jeg kender heller ikke meget til at redigere hjemmesider. Jeg bruger normalt
fx. InDesign (ikke til hjemmesider).

Fortæl mig venligst hvad I om opgaven og om "Flash".

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-10-07 23:01

BA wrote:
> [...]
> normalt fx. InDesign (ikke til hjemmesider).
>
> Fortæl mig venligst hvad I om opgaven og om "Flash".

Jeg ved så meget:

Flash behandles i news:dk.edb.internet.webdesign.flash

Det er lidt halsløs gerning at kaste sig over at ville lave flash til
en hjemmeside, når man end ikke behersker det grundlæggende
i en flad hjemmeside.

Du kan lære en hel masse om html og css (de basale byggesten) ved at læse
disse turorials:

http://html.dk/tutorials/html/
http://html.dk/tutorials/css/
http://hjemmesideskolen.dk/html/
http://webdesign101.dk

Render du ind i problemer med din html eller css, kan du stille spørgsmål i

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : BA

Dato : 28-10-07 12:04

Mange tak for svaret - det passer med det jeg tænkte - halsløs gerning.

Jeg siger "nej tak" til jobbet.

Tak for ideerne til at komme videre med hjemmeside.

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-10-07 18:10

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> wrote in message
> Mange tak for svaret - det passer med det jeg tænkte - halsløs gerning.
>
> Jeg siger "nej tak" til jobbet.

Måske skal du på en humoristisk måde spørge din kommende chef om han bruger
en tømrer til at lave murerarbejde eller en blikkenslager til at installere
netværk ...

--
Kurt Lund

Fra : BA

Dato : 28-10-07 23:24

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske skal du på en humoristisk måde spørge din kommende chef om han
> bruger en tømrer til at lave murerarbejde eller en blikkenslager til at

Nemlig - problemet er nok, at han ikke kan se forskel.
Derfor bliver han heller ikke min kommende chef

VH BA