Kan man koble et pc card til en stationær ~
Fra : Jakob

Dato : 23-10-07 20:41

Hej!

Jeg har et 3Com PC-card til trådløst netværk liggende fra en gammel
laptop som nu er skrottet. (Det her: kortlink.dk/4c8v). Kan jeg koble
det til min stationære pc og dermed give den trådløst netværk, enten via
USB eller et pci-kort? Og er der i givet fald en venlig sjæl der kan
henvise mig til nogle produkter der kan gøre tricket? Jeg har ikke haft
held med mine søgninger på edbpriser.dk

--
Jakob

Fra : Esben

Dato : 23-10-07 20:57

"Jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pci-kort? Og er der i givet fald en venlig sjæl der kan henvise mig til
> nogle produkter der kan gøre tricket? Jeg har ikke haft held med mine

Der findes PCI-kort til PCMCIA (se fx www.danbit.dk), men et dedikeret PCI
eller USB Wifi-kort er sikkert billigere og nemmere at installere.

--
Esben

Fra : Jakob

Dato : 23-10-07 21:24

Esben wrote:

> Der findes PCI-kort til PCMCIA (se fx www.danbit.dk), men et dedikeret PCI
> eller USB Wifi-kort er sikkert billigere og nemmere at installere.

At dømme udfra dit link, kan det godt nok ikke betale sig at købe en
"adapter". Lidt øv - det er ellers et fint kort

--
Jakob

Fra : ShutEye

Dato : 23-10-07 21:07

> [...]
> pci-kort? Og er der i givet fald en venlig sjæl der kan henvise mig til
> nogle produkter der kan gøre tricket? Jeg har ikke haft held med mine

Det er da muligt at det kan lade sig gøre, men hvorfor?
Det vil sikkert koste mere end de 250,- et trådløst netkort koster.