hjælp til at vælge HP Tx1250 eo
Fra : Thore Jensen

Dato : 23-10-07 16:42

Hej NG

Jeg har brug for lidt hjælp..

Jeg skal bruge en ny bærbar.
Den skal være lille, let og meget gerne have tabletfunktion - men ikke
udelukkende være en tablet PC, og meget gerne under 10000 kr..

Jeg skal bruge den til arbejde/studie o.l, net, ser lidt film på osv..
og spiller stort set ikke på PC'en

Jeg er nået ned til disse 2 bud fra HP:

Jeg kan godt se forskellene dobbelt så meget RAM og hurtigere processor,
men hvad betyder det reelt i det daglige (er der mere jeg ikke har set?) ?

Argumenter for og imod at købe den lidt dyrere model fremfor den "lille"..?!

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Kim

Dato : 23-10-07 16:47

On Tue, 23 Oct 2007 17:42:10 +0200, Thore Jensen <thore@snaps.dk> wrote:

>Jeg har brug for lidt hjælp..

>Jeg skal bruge en ny bærbar.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.baerbar

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Thore Jensen

Dato : 23-10-07 20:05

Kim skrev:

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.baerbar

ok, den havde jeg overset..

> fut : dk.admin.netikette

Der var du godt nok hurtig på aftrækkeren, lidt for hurtig!

Thore

Fra : ben9

Dato : 23-10-07 20:37

"Thore Jensen" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> ok, den havde jeg overset..

> Der var du godt nok hurtig på aftrækkeren, lidt for hurtig!
>
> Thore

det fordi kim er autist

han kan futte og ikke så meget mere.....

han minder mig om den der sang - østkysthustlers, tror jeg nok: "han får for
lidt" - og det er jo synd for ham når vi andre ved hvad kærlighed og i
sidste ende sex medfører at selvværd. men så er det jo godt at han kan
futte...... han virker nærmest som en gammel bitter mand