oprette genvej i firefox
Fra : ___P.Sir

Dato : 24-10-07 10:23

I IE kan man trække hjørnet af en webside ud på skrivebordet, og så laver
den automatisk en genvej til pgl. side.
Det kan jeg ikke se virker i FF, men det skulle ikke undre mig om der findes
et eller andet plugin, som kan løse den opgave?
preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 24-10-07 10:47

___P.Sir wrote:
> [...]
> Det kan jeg ikke se virker i FF, men det skulle ikke undre mig om der
> findes et eller andet plugin, som kan løse den opgave?

Det er nemmere end som så:
Du kan enten trække adressefeltet, toppen af et faneblad, eller links på
siden, direkte ud på skrivebordet.
Også dine gemte bogmærker kan du trække derud.
Det skulle vel være godt nok?

Venlig hilsen
Henrik

Fra : ___P.Sir

Dato : 24-10-07 12:53

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> siden, direkte ud på skrivebordet.
> Også dine gemte bogmærker kan du trække derud.

Ja det kan jeg se. Tak for tippet.
preben