Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Plugins i forskellige browsere - Kan man d~
Fra : Jørn

Dato : 23-10-07 20:33

Jeg bruger mest Firefox men har jo også Internet Explorer, som har indbygget
Flash Player, som bl.a. bruges til en Elvis Side med gang i. Har installeret
Flash Player i Firefox, som virker lige så godt - Men så virket det til
gengæld ikke mere i IE.

Det samme med Adobe Reader, som jeg havde downloadet til IE - Firefox ville
have installeret en udgave, som er på engelsk.

Vil det sige at man skal bestemme sig for hvilken Browser man vil have vist
flash, PDF, Windows Media Player m.m. i ... ??

For de ophæver hinanden, syntes jeg. Eller tager jeg fejl ??

Bruger også, lidt for sjov, Safari - Men har ikke prøvet at downloade noget
plugin til denne browser - som så måske ophæver noget på IE eller Firefox?

MvH Jørn