åbner i minimeret format
Fra : Henrik Lunnsgaard

Dato : 23-10-07 18:26

Hej !!

Jeg har et problem når jeg åbner et vindue ved klik på link e.l. -
browservinduet åbner ikke i fuldt format - men i minimeret format -
allerøverst på skærmen.

Så skal dette billede først gøres til fuldt format. et lille
irritationsmoment.....

HJÆÆÆLP hvad skal jeg gøre

mange hilsner

Henrik

Fra : Lars E. P.

Dato : 24-10-07 06:59

Tue, 23 Oct 2007 19:25:40 +0200, skrev "Henrik Lunnsgaard"
<henrik.hansen@privat.tele.dk> :

> [...]
>allerøverst på skærmen.
>
>Så skal dette billede først gøres til fuldt format. et lille

Træk det med musen ud til den størrelse du ønsker. Du må IKKE bruge
Maksimer-knappen.

Hilsen Lars

Fra : Henrik Lunnsgaard

Dato : 29-10-07 18:35

hjælper ikke - åbner stadigvæk i et smalt vindue "nedad" og bredt i bredden.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-10-07 13:38

On Mon, 29 Oct 2007 18:35:27 +0100, "Henrik Lunnsgaard"
<henrik.hansen@privat.tele.dk> wrote:

>hjælper ikke - åbner stadigvæk i et smalt vindue "nedad" og bredt i bredden.

Det er vist noget med at trykke at trykke Ctrl+klik på "lukke-krydset"
efter at du har tilpasset. Når den så åbnes næste gang, skulle den huske
position og størrelse.

PS: Gider du tage et kig på:
<url: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : kep

Dato : 29-10-07 19:09

"Henrik Lunnsgaard" <henrik.hansen@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> allerøverst på skærmen.
>
> Så skal dette billede først gøres til fuldt format. et lille

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=29576

kep