Hul.....
Fra : Stefan Lund

Dato : 12-07-01 11:34

Kender i det.....Man glæder sig til fisketuren.....Man slæber afsted med alt
fiskegrej....Ned til robåden - hvortil der i øvrigt er en times kørsel
hjemmefra... Pakker ud....Ser næsten fiskene springe rundt ude på
øresund.....Men ak!
Presseningen af båden - og der er det så : Et kæmpe hul i bunden af
glasfiberen.
Pak sammen, køre hjem, sommerferien ødelagt (næsten).

Er der nogen som ved, hvor man kan få glasfiber (og hvad der ellers hører
til) i Roskilde eller Helsingør, og hvad sådan noget måske koster? Hvis der
er nogen som har erfaringer med at lappe et hul på 15x15 cm på en lille båd,
så hører jeg meget gerne fra jer, så jeg snart kan komme ud og gynge på
øresund med fiskestangen igen.

Mvh
Stefan

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 12-07-01 13:37

Du kan finde det i modelhobby butikker, der handler med modelfly.
Man køber lidt 2 komponent epoxy og noget glasfiber og ..........bla bla bla
.....det stå på pakken.
Det tager ca.15min at hærde og 1 time før det må berøres (bruges)
Husk at bruge hansker når du arbejder med epoxy, det er kræftfremkaldende
når det ikke er hærdet

Henrik