Jeg - en tidstyv. A la autonome og bøsser
Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-07 18:20

Da jeg søgte pension og fik det delvis pga knægigt og delvis noget uklart
psykologisk, var der NUL KONSTRUKTIVE UDTALELSER vedr de hovedpineproblem
som de forklarede udfra psykiatri

Men alle er deres bedste løge, selv og ved snak med venner begynder jeg at
indse hvorfor jeg irriterer mange (af andre grunde end politiske)

Her et eksempel på selvdiagnose - spar lægelig diagnose væk . De er
inkompetente

Jeg - en tidstyv. A la autonome og bøsser

Min mor belønnede at jeg stillede hende spørgsmål, for hun var arbejdsløs
skolelærer og elskede at docere og uddanne mig, så jeg fik tårnhøje
karakterer i alle fag.

Min og mine søskendes stammen gik på, at lægge beslag på empatiske
tilhøreres opmærksomhed.

Når jeg keder mig, ringer jeg til en ven, som jeg derfor mister mange af!

Så stiller jeg kloge spørgsmål med indbyggede provokerende svar, så vi får
et skænderi ,der af mig opleves som konstruktivt og lærerigt, for jeg har jo
kridtet banen op, så jeg bliver vinder!

Glistrup havde rette modgift mod min irriterende facon - han fastholdt mig
på fremskridtsemnet og antydede i sin minik extrem misbilligelse, når jeg
stammede - medlidenhed ville have skadet mig, han leverede det modsatte -
berettiget (mild) ærlig kritik.

Løsning: markedsmekanismer. Børn, unge og voksne skal ikke belønnes hvis de
ikke leverer noget, som andre vil frivilligt give penge for. Min farmor
belønnede mig for at slå græs og anlægge staudebed - timeløn der lærte mig
modenhed og fornuft som alternativ til egoflip.

Godt at man på internettet ikke kan stjæle folks tid - stammere og
selvoptagne kan ikke overdøve andre - kun hvis de leverer en spændende vare,
bliver de læst.

Jeg er ikke en afstumpet skiderik som de autonome, for jeg bruger ikke
vold - folk er aldrig tvunget til at høre mit selviscenesatte show..

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-10-07 15:12

klip:

> [...]
> et skænderi ,der af mig opleves som konstruktivt og lærerigt, for jeg har
> jo kridtet banen op, så jeg bliver vinder!

Når du stiller "kloge Spørgsmål" ønsker du ikke noget svar for det har du
selv.
Folk gider ikke diskutere med en der ikke lytter men kun fremturer med egne
meninger.
det bliver derfor en monolog i 9 ud af 10 tilfælde af dine indlæg. Spildte
ord på ballelars.

> [...]
> stammede - medlidenhed ville have skadet mig, han leverede det modsatte -

Du er åbenbart sværere at fastholde i newsgroup sammenhæng. du er langt,
langt oftere offtopic end topic.
Når du brainstormer (som du selv kalder det) hører det mere hjemme i en
snik/snak gruppe end i f.eks. dk.politik. Prøv med lidt selvdiciplin.

> [...]
>
> Jeg er ikke en afstumpet skiderik som de autonome, for jeg bruger ikke
> vold - folk er aldrig tvunget til at høre mit selviscenesatte show..

Du som jo hylder retten til at være forskellig ( i hvert fald når det er på
din måde at være forskellig på) har samtidig en skræk for alt der er
anderledes.
Hvad er det der gør at bøsser f.eks. er så "farlige". De gør vel intet andet
end at leve på deres måde som ikke er særlig meget forskellig fra vores
andres måde at leve på. Hvorfra stammer din antiparti.?
Jeg kan til nød forstå din antiparti mod de autonome som jo står et helt
andet sted end dig politisk,
Men ja en tidstyv er du! Jeg har eksempelvis lige brugt 5 min. til ingen
verdens nytte, men det har jeg så selv valgt ( lige som dig der læser det
her).

Mvh. Jesper

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-07 15:55

"Jesper Pedersen" <jesperpedersen12@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Når du stiller "kloge Spørgsmål" ønsker du ikke noget svar for det har du
> selv.
NEJ, jeg håber på svar der er intelligente nok til at få i dialog om

> Folk gider ikke diskutere med en der ikke lytter men kun fremturer med
> egne meninger.
> det bliver derfor en monolog i 9 ud af 10 tilfælde af dine indlæg. Spildte
> ord på ballelars.
Det gælder alle at dialog let blir to monologer i hver sin retning

> [...]
> andet end at leve på deres måde som ikke er særlig meget forskellig fra
> vores andres måde at leve på. Hvorfra stammer din antiparti.?
JEG HAR DET FINT MED BØSSER - så bliver der flere piger til os andre, som
Simon Spies sagde.
De overdriver diskrimination mod dem - er selvmedlidende klynkere, men
farlige har jeg aldrig kaldt dem
De nasser på staten - bedraget med Aidsfond var mange millioner

> Jeg kan til nød forstå din antiparti mod de autonome som jo står et helt
> andet sted end dig politisk,
OG ISÆR SOM ER VOLDELIGE
> Men ja en tidstyv er du! Jeg har eksempelvis lige brugt 5 min. til ingen
> verdens nytte, men det har jeg så selv valgt ( lige som dig der læser det
> her).
Håber du nød at forfatte dine kloge svar-ord
Det er svært at vurdere om noget er nytteløst - hvis det interesserer nok
til at man ikke stopper læsninen, så er det vel OK