Muslims never saw Mohammed cartoons
Fra : John

Dato : 06-10-07 17:53

Muhammedanerne ved ikke, hvorfor de hader, de hader bare:

".. A new documentary shows that several of the instigators behind the
violent Mohammed cartoon demonstrations never even saw the drawings ..":
http://jp.dk/uknews/culture/article1118428.ece

John

Fra : Ivannof

Dato : 08-10-07 10:02

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> Muhammedanerne ved ikke, hvorfor de hader, de hader bare:

De får vel besked af imamen!

> ".. A new documentary shows that several of the instigators behind the
> violent Mohammed cartoon demonstrations never even saw the drawings ..":
> [...]

En interessant detalje. Jeg har tit set en imam tale ved fredagsbøn i
fjernsynet (bare ikke på dansk). Jeg mindes bare ikke en imam, som ikke
fremførte en eller anden form for Hatespeach.

Umiddelbart synes jeg over en kam at huske hævet stemmeføring, tildeling af
skyld til andre og afkræveles af omgivelsernes respekt. Ikke meget der
minder om den lokale præst i kirken!

Hvis nogen har andre eksempler der viser det modsatte er jeg meget lydhør!

Hilsen Ivan