Der var engang....
Fra : Pjensen73

Dato : 05-10-07 18:43

Der var engang hvor man fredeligt kunne færdes udendørs, uden at blive
overfaldet helt umotiveret.
Det var dengang hvor der ikke var muslimer i Danmark.

Men i dag skal man nærmest have øjnene i nakken og passe på sit helbred,
for ikke at blive overfaldet af uønskede elementer.
Det nu er der muslimer i Danmark.

Fra : Jan

Dato : 06-10-07 05:02

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Men i dag skal man nærmest have øjnene i nakken og passe på sit helbred,
> for ikke at blive overfaldet af uønskede elementer.

Biiib tror det var dengang almindelige mennesker brugte tid på at opdrage
deres børn og også kunne give dem andet end en verbal lussing.

Jan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-10-07 10:50

Pjensen73 wrote:
> [...]
>
> Men i dag skal man nærmest have øjnene i nakken og passe på sit helbred,
> for ikke at blive overfaldet af uønskede elementer.

Da jeg var 15-20 år risikerede jeg konstant at blive overfaldet af
diverse plasticrockere til halfester og rock koncerter.
De sidste 15 år er jeg ikke blevet forulempet en eneste gang.
Og nej, jeg har ikke øjne i nakken.

- cep