Reza
Fra : Ivannof

Dato : 05-10-07 09:40

Og så var der det lille mellemspil med Reza.

Det var jo meget sjovt, egentligt. Hvis vi antager at han var fup - så
bekræftede han det værste mareridt man kunne have om disput-tapir eller hvad
de hedder's tankegang. Så fup eller ej fik det tankerne lidt i gang. Men
mistanken om fup gør at jeg bliver i tvivl om disse mennesker alligevel er
så tåbelige.

Men når man kigger tilbage i tiden er der mange eksempler på tilsvarende
tåbeligheder. I 30'erne var diktatorer dagens orden og de var populære.
Mussulini, Franco, hitler, Stalin - kigger man på europakortet så fyldte de
jo næsten det hele.

Så at nogle idioter starter forfra med at sige at det hele står i en bog, og
at det er ufejlbarligt! Marx og Lenin gjorde det - og nu koranen.

Hitler og nazismen var god undervisning i hvorfor man ikke længere skal
betræde den vej! Ærgreligt at araberne ikke har samme erfaring!

--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : John

Dato : 05-10-07 13:47

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så at nogle idioter starter forfra med at sige at det hele står i en bog,
> og at det er ufejlbarligt! Marx og Lenin gjorde det - og nu koranen.

Jaja, og så er der yderligere et flittigt benyttet hadeskrift, som
foregiver, at jøderne har en plan for at overtage verdens-herredømmet.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion

Skriftet er en forfalskning, men benyttes den dag i dag, ikke kun af
grønærten Reza, men også af de lande, som vore kultur-berigere kommer fra.

Her er nogle udpluk af wiki-artiklen:

"... The Protocols of the Elders of Zion - is widely considered to be the
beginning of contemporary conspiracy theory literature - The Protocols also
became a part of the Nazi propaganda effort to justify persecution of the
Jews. It was made required reading for German students - The twenty-four
Protocols are posited as instructions to a new Elder, outlining how the
group will control the world

many Arab governments funded new printings of the Protocols, and taught them
in their schools as historical fact. They have been accepted as such by many
Islamist organizations, such as Hamas and Islamic Jihad - The Protocols is a
best-seller in Syria - Saudi Arabian schoolbooks contain explicit summaries
of the Protocols as factual -

According to Freedom House 2006 report, Saudi "textbook for boys for Tenth
Grade on Hadith and Islamic Culture contains a lesson on the "Zionist
Movement." It asserts that the Protocols of the Elders of Zion is an
authentic document -

In March 1970, the Protocols were reported to be the top 'nonfiction'
bestseller in Lebanon - The Charter of Hamas explicitly refers to the
Protocols, accepting them as factual and makes several references to
Freemasons as one of the "secret societies" controlled by "Zionists". ..."

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-10-07 15:44

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> [...]
> Protocols, accepting them as factual and makes several references to
> Freemasons as one of the "secret societies" controlled by "Zionists". ..."

Selvfølgelig gør de det - Er der mon stadig (bevidst?) uvidende folk der
ikke har fattet at muhammedaner-nazismen er en farligere fascisme end
Hitlers og Stalins?

Mvh
Martin