Truende adfærd eller den progressive venst~
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-10-07 19:15

Pia Kjærsgaard følte den truende adfærd fra Venstrefløjen.
http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8851103.html?ss

Villy Søvndal udtaler :
"hvis man går ned på en plads, hvor der er en del demonstranter, som i
forvejen føler sig meget dårligt behandlet af den siddende regeringen
så må man også forvente, at man bliver mødt med en modstand af en eller
anden art."

En truende adfærd er altså i orden !

Og Hende Rebecca Madsen ,det er virkelig en der flytter tanker.
I hendes univers er der ikke plads til velfær for ældre.

Læs artiklen og få luftet nakkehårerne .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-10-07 19:32

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse

> Pia Kjærsgaard følte den truende adfærd fra >Venstrefløjen.

Søvndal truer nu Pia K. med politiet.
http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8854276.html?forside

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : hanzen

Dato : 04-10-07 19:44

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:47053193$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Søvndal truer nu Pia K. med politiet.
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8854276.html?forside

Så lad os få vidner frem
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344756.ece

--
hilzen
hanzen

Fra : Neuman

Dato : 04-10-07 19:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> [...]
Haha tydeligvis en presset Villy hvis han skal kæfte op om
politiundersøgelse og hvad ved jeg LOL

Fra : hanzen

Dato : 04-10-07 20:11

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:47053193$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Haha tydeligvis en presset Villy hvis han skal kæfte op om

Da han stod på talerstolen lignede han en der klar til at smide det hele og
løbe hjem.
Pia Christmas Møller var dæleme også meget meget sur.
--
hilzen
hanzen

Fra : N_B_DK

Dato : 05-10-07 18:44

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message

> Haha tydeligvis en presset Villy hvis han skal kæfte op om
> politiundersøgelse og hvad ved jeg LOL

Synes nu det var bedre hvis han kunne få politiet til at efterforske den der
hemmelige base under indlandsisen, det må være noget der bekymrer Hr. Villy
søvnig Søvndal.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 04-10-07 20:18

On Thu, 4 Oct 2007 20:31:41 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Søvndal truer nu Pia K. med politiet.

hvorfor rejser han ikke til Grønland og hakker sig gennem indlandsisen
og finder fort Bragg?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-10-07 20:25

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Søvndal truer nu Pia K. med politiet.
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8854276.html?forside

Villy Snorketræ er en infam nar, og jeg er godt træt af at se hans
søvndyssende portræt i annoncekampagner ude på nettet. Hvor pokker har han
stjålet penge til det?

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 04-10-07 21:32

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> [...]

Det er jo i sig selv komplet latterligt, han skal vel i en retssag bevise at
Pia K. under en stresset i situation har besluttet at tale usandt (hvilket i
øvrigt tvivler på, hun havde nok heller end gerne givet kamakazi partiet EL
et stød mere). Man kan sguda ikke melde til politiet at en eller anden ikke
vil give een en undskyldning. Måske kan Fort Bragg hjælpe ham, det er noget
med de muteret mennesker om til aber for at gøre dem til gode arbejdere
eller sådan noget.
mvh
Kim

Fra : Frank

Dato : 04-10-07 21:33

Hej

Michael Meidahl Jensen skrev:
> Villy Søvndal udtaler :

Nej - det er denne Rebecca Madsen der udtaler det.

> [...]
> forvejen føler sig meget dårligt behandlet af den siddende regeringen
> så må man også forvente, at man bliver mødt med en modstand af en eller

Det er set før og i andre sammenhænge. Der er nogle der mener at andre
mennesker ikke skal have lov til at gå på offentlig gade og hvis de går
der skal de ikke tror de kan gå i fred.

Det sjove er at Rebecca Madsen selv opfører sig på den måde hun
beskylder PK for at opfører sig.

Man ser splinten i sin næstes øje, men ikke bjælken i sit eget øre.....

Mvh
Frank