pakningssæt til zx9r???
Fra : Esben

Dato : 22-10-07 21:11

hej.
jeg skal til at renovere motor og vil leder efter et komplet
pakningssæt til min motor. det er til en zx9r B (94-97)model.
mx import har kun til de nyere motorer desværre.
så hvis nogen ved hvor der kan købes et komplet sæt vil det være
super.. måske i tyskland eller andet???
ellers så skal jeg til at købe originale enkelt pakninger til det
hele. det kunne godt gå hen og blive både dyrt og træls.

håber nogen kan hjælpe.

hilsen Esben

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 23-10-07 15:20

Jadav!

Hvad med:

http://www.motomike.eu/mcbutikken

http://www.motomike.eu/mcbutikken/vehicle/18786

Hans Nikolajsen

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 19:11

[...]

Jeg kan skaffe et Athena, men det koster 1700 kr.for et komplet
Athena laver også enkel pakninger til rep af top og cylinder.
Sig til hvis jeg kan hjælpe.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : otto2@worldonline.dk

Dato : 23-10-07 19:52

On 23 Okt., 20:10, "Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> wrote:
> [...]
> <jeg skal til at renovere motor og vil leder efter et komplet
> <pakningssæt til min motor. det er til en zx9r B (94-97)model.
Lige netop B modellen har problemer med toppakningen.
Mange (især i Tyskland) har fået skiftet toppakningen.
Kawa har derfor lavet en til B modellen som er lidt tykkere og
stækere sådan som jeg jeg forstået det
Ved ikke om de laves uorginal