Kan du heller ikke sove mere
Fra : Jan Holm

Dato : 22-10-07 17:27

http://www.youtube.com/watch?v=FMXCuW9LDps

Meget realistisk lille tegnefilm om kattens
morgen ritual.

/Jan

Fra : Eva

Dato : 22-10-07 17:57

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=FMXCuW9LDps
>
> Meget realistisk lille tegnefilm om kattens
> morgen ritual.
>
> /Jan

Den er simpelthen bare for sjov - skøn missekat!

Eva

Fra : C.H

Dato : 22-10-07 18:28

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=FMXCuW9LDps
>
> Meget realistisk lille tegnefilm om kattens
> morgen ritual.
>
> /Jan

Hold da fest, den var god - lige så tårene trillede.. Tak for det link

CH

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 18:51

> Meget realistisk lille tegnefilm om kattens
> morgen ritual.
>
> /Jan

Mine to kaster sko efter mig, istedet for at smække mig en over hovedet med
en baseball kølle.

Ej, spøg til side - de begynder med vilje at lege meget, meget højlydt
sammen, og gerne helt inde i mit soveværelse, indtil jeg letter røven, og så
farer de rigtignok ud til deres madskåle begge to... Konspirerende bæster!
=)

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 22-10-07 19:41

Hej Jan

Hold k... hvor er den bare god ))))

Hilsen Majbritt

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-10-07 20:15

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=FMXCuW9LDps
>
> Meget realistisk lille tegnefilm om kattens
> morgen ritual.
>
> /Jan

Hvor er den bare god. Den får mig til at tænke på vores dejlige
Mivser som vi mistede sidste år. Han blev 10 år, og havde det sidste
års tid den vane at sætte sig til at mjave højlydt og vedholdende
klokken 04.40 hver eneste morgen, og det var på nøjagtig samme tid
*hver* morgen, for at blive lukket ud i kattegården.

Hvis jeg prøvede at ignorere ham, fik jeg nogle bløde poter og
knurhår i ansigtet, (vi har ikke noget boldtræ - heldigvis).

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 14:07

> Hvis jeg prøvede at ignorere ham, fik jeg nogle bløde poter og
> knurhår i ansigtet, (vi har ikke noget boldtræ - heldigvis).

> [...]

Nårh, sad han vitterligt og rørte ved dit ansigt? Jeg kan ikke forestille
mig en bedre måde at blive vækket på. =)

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-10-07 15:40

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse

> Nårh, sad han vitterligt og rørte ved dit ansigt? Jeg kan ikke
> forestille mig en bedre måde at blive vækket på. =)

Det gjorde han vitterligt HC og jeg fik da også et par slik på
kinden. Hvem kunne blive vred på så kærlig en mis ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 16:36

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse

> Nårh, sad han vitterligt og rørte ved dit ansigt? Jeg kan ikke forestille
> mig en bedre måde at blive vækket på. =)

Hehe. Min nu afdøde Luffe, Han bed mig i næsen.
Det var nu ikke altid behageligt, for selvom han kun markerede så havde han
flækket et par hjørnetænder, æv de var skarpe.

Sjovt nok savner jeg stadigvæk at blive vækket på den måde

Mvh Allan

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-10-07 17:05

Hans Christian Vang skrev:

<klip>

> Nårh, sad han vitterligt og rørte ved dit ansigt? Jeg kan ikke forestille
> mig en bedre måde at blive vækket på. =)

Så prøv at forestille dig at vågne ved at en eller anden blidt stikker
en pote ind i munden på dig...

Venlig hilsen Dikte

Fra : Tina.

Dato : 23-10-07 18:24

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse
> Hans Christian Vang skrev:
>
> <klip>

> Så prøv at forestille dig at vågne ved at en eller anden blidt stikker en
> pote ind i munden på dig...

Det gør min Andy, når jeg snorker lidt for højt efter hans mening, og han
ikke umiddelbart kan vække mig.

Han er heldigvis meget omhyggelig med rengøringen af sine fusser...

- Tina

Fra : Siri

Dato : 25-10-07 11:30

> [...]
> ikke umiddelbart kan vække mig.
> Han er heldigvis meget omhyggelig med rengøringen af sine fusser...

Nåårh - er det ikke også den Andy, der så sødt viser dig vej til
badeværelset om natten?
Dejlig dreng
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina.

Dato : 25-10-07 20:44

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nåårh - er det ikke også den Andy, der så sødt viser dig vej til
> [...]

Jo, det er ham

Søde, kærlige Andy - når det passer ham at være det. *G* I skrivende stund
er han bisset, for han vil høre musik, og det vil jeg ikke. Og hans
stuebambus er sat bag en lukket dør. Det er Herren heller ikke tilfreds med.
Så lige nu er han en bisset Fætter Plageånd.

- Tina

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 19:44

> Så prøv at forestille dig at vågne ved at en eller anden blidt stikker
> en pote ind i munden på dig...
>
> Venlig hilsen Dikte

Puha... ha ha... Jeg håber s'gu din kat vasker sig rigtig grundigt
derimellem trædepuderne, så *G*

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 20:29

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse
> Så prøv at forestille dig at vågne ved at en eller anden blidt stikker en
> pote ind i munden på dig...
>
> Venlig hilsen Dikte

Ja poter i hele ansigtigtet Og ind i munden.
Det er dejligt med katte. hehe.

Min før omtalte Luffe har skam skubbet mig ud af sengen flere gange.

Så det er ikke kun når man skal vågne, men også når man bør sove, det kan
være et problem
Han havde en ide om at der skulle ligges tæt, meget tæt på mit hoved.
Læne op ad, meget

Han er meget savnet.

Mvh Allan

Fra : Allan F

Dato : 24-10-07 01:06

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse

> Nårh, sad han vitterligt og rørte ved dit ansigt? Jeg kan ikke forestille
> mig en bedre måde at blive vækket på. =)

Når mine vil noget, så kommer de og rører forsigtigt ved mit ansigt med en
våd kold snude. Det er som regel signal til at løfte lidt op i dynen.

Lige da jeg havde fået dem (12 uger) havde den ene lidt svært ved at forstå
det der med at når jeg sover, så er det der med at skulle kæles ikke så
populært. Han kom med en times mellemrum og var meget insisterende. Jeg
prøvede at lukke soveværelsesdøren, men han havde fundet ud af at åbne selv,
og det var som regel med et ordenligt brag. Frem med pebermynteolien og op i
snuden på ham hver gang han begyndte på et kæleflip i sengen. Det gik der så
et par dage med. Så fattede han det med ro i soveværelset.

Allan F

Fra : OZ3BTO

Dato : 23-10-07 05:54

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=FMXCuW9LDps
>
> Meget realistisk lille tegnefilm om kattens
> morgen ritual.
>
> /Jan

Jo som at se vores egne katte her .... + en hund

Erik

Fra : taina

Dato : 27-10-07 12:13

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=FMXCuW9LDps
>
> Meget realistisk lille tegnefilm om kattens
> morgen ritual.

Hvor er den totalt skæg!! Jeg har lige sendt den videre til min
katte-elskende, men ikke katte-ejende farmor

mvh. tina