Min hund er DØV!!
Fra : C.H

Dato : 22-10-07 14:19

Og suk og ak og ve...
Min hund er døv, blind men bestemt ikke stum for tiden...

Min lille hund har i sit første år af sit liv været kendetegnende ved at
være meget meget lærenem, glad og en rigtig frækkert.
Han har bestemt stillet spørgsmålstegn ved husreglerne, men har altid valgt
at følge dem efter lidt snak om sagerne....

Meeeeeeen.... SÅ blev han teenager... Og hvis jeg troede han var det før, så
er jeg blevet klogere.
Han har krudt i enden og fluer i hovedet.
Han er superfræk og har fuldstændig glemt alle de små snakke vi har haft om
regler det sidste års tid...

Således forsvinder der sokker ud i haven, klude bliver flænset, der er fine
single-hundepoteaftryk på køkkenbordet og en aften var der sørme forsvundet
en kyllingevinge fra en nykogt kylling, der stod til afkøling.
Sko bliver stjålet og parteret, hvis der er tid til det og en insisterende
bjæffen lyder i baggrunden, hvis man ikke liiige har tid til at underholde
ungersvenden...

Ak ja.... Vi trøster os med, at han er superfræk på den fede måde, og at han
jo HAR forstået konceptet en gang..
Vi lader testosteronen flyde disse dage - lader hunden pinke ud i luften når
han løber med sit yndlingslegetøj - han synes han er en farlig karl

Og så glæder vi os til, at han måske med tiden finder sit normale leje
igen.....

Der er mange glæder ved at have hund - men endnu flere ved at have
teenagehund )

Connie

Fra : jopa

Dato : 22-10-07 15:21

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Vi lader testosteronen flyde disse dage - lader hunden pinke ud i luften
> når han løber med sit yndlingslegetøj - han synes han er en farlig karl

Og det var jo netop sådan en slags schæfer du absolut skulle have ha ha.
Man ligger som man reder.
Nej du skulle have købt en rigtig schæfer i stedet så havde du ikke de
problemer.
Men så havde du måske kedet dig voldsomt.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 22-10-07 17:44

jopa, skrev:
> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Og det var jo netop sådan en slags schæfer du absolut skulle have ha
> ha. Man ligger som man reder.

Nemlig
Og når Connie ikke vil bruge vores metode med tæsk, trit og retning
kunne det jo ikke gå på andre måder

/Jens (hvis hunde altid er engle artige, host host)

Fra : C.H

Dato : 22-10-07 18:23

> Nemlig
> Og når Connie ikke vil bruge vores metode med tæsk, trit og retning
> kunne det jo ikke gå på andre måder

Nej, det nægter jeg altså... Her i huset virker schæferkast også langt
bedre...

> /Jens (hvis hunde altid er engle artige, host host)

Joooooooo

Connie

Fra : pwh

Dato : 22-10-07 18:42

C.H, skrev:

> Nej, det nægter jeg altså... Her i huset virker schæferkast også langt
> bedre...

Schæferkast er jeg ekspert i
Men Lørdagsbank hører altså med til alm hundeopdragelse

> Joooooooo

Det er jo et tolkningsspørgsmål har jeg fundet ud af.
Sidst Angel havde splittet en pakke med kagepulver
ad på stuegulvet tolkede jeg det som at hun vill have
bagt en kage til mig mens jeg var på arbejde
Når Tyson graver huller i plænen er det da blot
for at fjerne ukrudt, han skelner bare ikke så godt

/Jens (som mener det må værer tanken der tæller)

Fra : C.H

Dato : 22-10-07 18:21

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> Og det var jo netop sådan en slags schæfer du absolut skulle have ha ha.

Jep, det er ris til egen røv

> Man ligger som man reder.

Ja, og jeg synes lagnet ligger lidt krøllet for tiden...

> Nej du skulle have købt en rigtig schæfer i stedet så havde du ikke de
> problemer.

Arrrh - glemte jeg helt at fortælle at min lille hanhund letter ben
)))))

> Men så havde du måske kedet dig voldsomt.

Ja, det kan jeg love dig for - lidt masochist er vi vel allesammen...

Connie

Fra : pwh

Dato : 22-10-07 18:44

C.H, skrev:

> Arrrh - glemte jeg helt at fortælle at min lille hanhund letter ben

*ROFL*
Rart at hører at der findes Schæfere med intakte hofter

/Jens

Fra : jopa

Dato : 22-10-07 18:46

C.H skriblede følgende:

> Ja, og jeg synes lagnet ligger lidt krøllet for tiden...

Han kommer vel ikke i sengen ?

> Arrrh - glemte jeg helt at fortælle at min lille hanhund letter ben

Jo men nu skal du tænke på at Milo's ben er tunge, vel samme vægt som en hel
Casius
Så er det lettere bare at bøje røv.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : C.H

Dato : 22-10-07 19:01

> C.H skriblede følgende:

> Han kommer vel ikke i sengen ?

Jooo da - rigtige kvinder har alle deres hanhunde i sengen

> Jo men nu skal du tænke på at Milo's ben er tunge, vel samme vægt som en
> hel Casius
> Så er det lettere bare at bøje røv.

Der er nogen, der altid springer over, hvor gærdet er lavest

Connie - som en gang hørte udtrykket som herre så hund )

Fra : jopa

Dato : 22-10-07 19:08

C.H skriblede følgende:
> Jooo da - rigtige kvinder har alle deres hanhunde i sengen

Nu er du klam Connie

> Der er nogen, der altid springer over, hvor gærdet er lavest
>
> Connie - som en gang hørte udtrykket som herre så hund )

Jeg sidder da også ned når jeg tisser men det er fordi den er så tung at
holde

Py ha skal nok opføre mig pænt fra nu af

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : C.H

Dato : 22-10-07 19:12

> C.H skriblede følgende:
>
> Nu er du klam Connie

Der skal ikke meget til at chokere dig

> Jeg sidder da også ned når jeg tisser men det er fordi den er så tung at
> holde

*Tag det billede væk fra min nethinde - NUUU*
)

> Py ha skal nok opføre mig pænt fra nu af

tsk tsk... go' med dig

Connie...

Fra : pwh

Dato : 22-10-07 19:54

C.H, skrev:

> Jooo da - rigtige kvinder har alle deres hanhunde i sengen

Rigtige mænd har en af hver køn med i sengen

/Jens

Fra : C.H

Dato : 23-10-07 10:01

> Rigtige mænd har en af hver køn med i sengen

hahahah - jeg får sådan nogle frygtelige associationer ))

Connie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-10-07 09:46

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> hahahah - jeg får sådan nogle frygtelige associationer ))
>
> Connie

Aha, der kom årsagen til, at Angel er steriliseret ))))

M.V.H....Benny..

Fra : Søren LH

Dato : 22-10-07 20:29

> [...]
> så er jeg blevet klogere.
> Han har krudt i enden og fluer i hovedet.

Dejligt

> Han er superfræk og har fuldstændig glemt alle de små snakke vi har haft
> om regler det sidste års tid...
>
> Således forsvinder der sokker ud i haven,

Ja, de lugter dejligt af far (eller mor)

> klude bliver flænset, der er fine single-hundepoteaftryk på køkkenbordet
> og en aften var der sørme forsvundet en kyllingevinge fra en nykogt
> kylling, der stod til afkøling.

Det er at friste en hund i den alder over evne. Undgå regler hunden ikke er
i stand til at overholde, hvis du vil have en lydig hund.

> Sko bliver stjålet og parteret, hvis der er tid til det og en insisterende
> bjæffen lyder i baggrunden, hvis man ikke liiige har tid til at underholde
> ungersvenden...

Så må han have haft succes med at få opmærksomhed med sin bjæffen nogle
gange. Bjæffen skal ignoreres - en adfærd, der ikke forstærkes, dør ud
(eller straf ved isolation fra flokken, som nogen var inde på i en anden
tråd).

Jeg kan anbefale: "Don't shoot the dog" af Karen Pryor. Den fortæller alt om
dette, såsom at få uønsket adfærd til at forsvinde - i øvrigt ikke kun ved
hunde, også ved børn, partner, kolleger........

Dejligt med en hund med gang i

Mvh
Søren

Fra : C.H

Dato : 23-10-07 09:59

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dejligt

Ja, vi hygger os

> Ja, de lugter dejligt af far (eller mor)

Det gør de nemlig - mors er absolut de bedste. Og er det de tykke ragsokker,
så er det virkelig et hit...

> Det er at friste en hund i den alder over evne. Undgå regler hunden ikke
> er i stand til at overholde, hvis du vil have en lydig hund.

Ja - og det troede jeg faktisk jeg havde gjort ved at sætte kyllingen
heeeelt inde i der fjerneste hjørne. Han var nemlig et par dage i forvejen
begyndt på det der med poten på bordet.
Men, det viste sig at min hund kan transformere sig til en giraf, hvis han
virkelig vil

Vi tager bare en periode til med at gemme alt af vejen og tale lidt om
sagerne, når de står på. Det gik fint sidst, vi tager etape 2 nu. Og så
håber vi, at den sitter fast denne gang

> [...]
> gange. Bjæffen skal ignoreres - en adfærd, der ikke forstærkes, dør ud
> (eller straf ved isolation fra flokken, som nogen var inde på i en anden

Han havde fin succes med det da han var helt lille. Så fik vi styr på det,
og nu i hormonerne virkelig har fat, så ser det ud til, at han liiige vender
tilbage. Men vi napper også bare den en gang mere.
Det der virker med ham er at ignorere ham. Simpelthen lade som om, man ikke
ser og hører ham. Så går han hen og lægger sig.
Bliver han dummere end det, så er det ud af rummet. Det er han så ikke
specielt følsom overfor, men det virker da symptombehandlende. (Bortset fra
de sokker, han så finder - eller noget andet godt mens han tøffer rundt og
keder sig)

> Jeg kan anbefale: "Don't shoot the dog" af Karen Pryor. Den fortæller alt
> om dette, såsom at få uønsket adfærd til at forsvinde - i øvrigt ikke kun
> ved hunde, også ved børn, partner, kolleger........

Takker for anbefalingen..

> Dejligt med en hund med gang i

Ja, det er skønt!!
Og helt ærlig, så er han altså lækker for tiden. Han er fræk, men der er
fuld knald på, og det synes jeg er SÅ fedt

Connie

Fra : Leyna

Dato : 23-10-07 17:57

On Mon, 22 Oct 2007 15:19:00 +0200, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Der er mange glæder ved at have hund - men endnu flere ved at have
>teenagehund )

*LOL*

Og jeg har to af slagsen!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 23-10-07 19:14

Leyna, skrev:

> *LOL*
>
> Og jeg har to af slagsen!

Nåh, er du kommet ovenpå igen Leyna :-?

/Jens (som self har savnet Leyna)

Fra : Leyna

Dato : 23-10-07 20:10

On Tue, 23 Oct 2007 20:14:02 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nåh, er du kommet ovenpå igen Leyna :-?

Nej, helbreddet halter sg* lidt for tiden, men hundene klarer jeg da
stadig.

>/Jens (som self har savnet Leyna)

Det er sødt af dig, men overskuddet har bare ikke været der. Jeg læser
dog lidt med i baggrunden.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-10-07 20:14

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i >
> Nej, helbreddet halter sg* lidt for tiden, men hundene klarer jeg da
> stadig.

Jamen god bedring da

> Jeg læser
> dog lidt med i baggrunden.

ditto her men dog kun om onsdagen

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 24-10-07 10:43

jopa, skrev:
> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i >
>
> Jamen god bedring da

Også herfra

/Jens

Fra : C.H

Dato : 24-10-07 13:00

> *LOL*
>
> Og jeg har to af slagsen!
> --

Puha, bliver helt træt

Fra : Leyna

Dato : 25-10-07 08:39

On Wed, 24 Oct 2007 13:59:56 +0200, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Puha, bliver helt træt

Rent faktisk er der fordele ved at have to, der så kan køre deres
energioverskud af på hinanden. Det bliver ikke ødelagt nær så meget i
huset mere, men de syntes dog begge to at det er megasjovt at splitte
en hel ny køkkenrulle ad. DAMN! Sådan en fylder godt nok meget. *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk