Begrave hund
Fra : Ole

Dato : 21-10-07 16:52

Hej NG

Tillad mig et pragmatisk spørgsmål.

Vores hund skal formentligt aflives i løbet af den kommende tid. Den vejer
13 kg og skal begraves i haven.

Hvor dybt skal hullet være?

Ole

Fra : JB

Dato : 21-10-07 16:56

"Ole" <virker@ikke.nikke.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tillad mig et pragmatisk spørgsmål.
>
> Vores hund skal formentligt aflives i løbet af den kommende tid. Den vejer

Mindst 80 cm.

Hilsen
Jytte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-10-07 17:04

"Ole" <virker@ikke.nikke.nej> writes:

> Vores hund skal formentligt aflives i løbet af den kommende tid. Den vejer
> 13 kg og skal begraves i haven.
>
> Hvor dybt skal hullet være?

Sådan at der er mindst en halv meter og gerne en meter jord over
hunden.

Og der skal være mindst 50 meter til nærmeste drikkevandsboring.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Ole

Dato : 21-10-07 17:24

> [...]
> Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
> Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Hej igen
Tak for nogle klare svar.

Mit næste kæledyr blir en kanariefugl

Ole

Fra : jopa

Dato : 21-10-07 17:29

"Ole" <virker@ikke.nikke.nej> skrev i meddelelsen

> Tak for nogle klare svar.
>
> Mit næste kæledyr blir en kanariefugl

Den må du så til gengæld gerne begrave i haven

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-10-07 17:31

Ole wrote:

> Mit næste kæledyr blir en kanariefugl

Alternativt kan du få hunden kremeret og derefter sætte urnen i haven
Det gjorde da vi mistede vores hund for et halvt års tid siden

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : x Vuf x

Dato : 21-10-07 22:22

On Sun, 21 Oct 2007 18:03:49 +0200, Trine Kornum Christiansen wrote:

>Sådan at der er mindst en halv meter og gerne en meter jord over
>hunden.

Jeg mener, den skal 3 alen under jorden, lissom mennesker.
1 alen er (mener jeg) 2 fod. 1 fod er vist 30 cm.

>Og der skal være mindst 50 meter til nærmeste drikkevandsboring.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : jopa

Dato : 22-10-07 19:05

x Vuf x skriblede følgende:

> Jeg mener, den skal 3 alen under jorden, lissom mennesker.
> 1 alen er (mener jeg) 2 fod. 1 fod er vist 30 cm.

Alle mine hunde er blevet til kød og benmel.
Det skal jeg også selv med tiden.
--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 23-10-07 11:19

On Mon, 22 Oct 2007 20:05:07 +0200, "jopa" wrote:
>x Vuf x skriblede følgende:

>Alle mine hunde er blevet til kød og benmel.
>Det skal jeg også selv med tiden.

Nu har jeg ikke fuldt overblik over, hvor mange ting
kød- og benmel bruges til, men jeg tvivler stærkt på,
at mennesker kan blive lavet til kød- og benmel!

Fra : jopa

Dato : 23-10-07 11:48

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i meddelelsen

> Nu har jeg ikke fuldt overblik over, hvor mange ting
> kød- og benmel bruges til, men jeg tvivler stærkt på,
> at mennesker kan blive lavet til kød- og benmel!

Øv

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 25-10-07 20:30

On Tue, 23 Oct 2007 12:48:16 +0200, "jopa" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Øv

Du må da ku' nøjes med at gå i forrådnelse
og bli' brugt til gødning?

Fra : Ole

Dato : 23-10-07 17:44

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg ikke fuldt overblik over, hvor mange ting
> kød- og benmel bruges til, men jeg tvivler stærkt på,
> at mennesker kan blive lavet til kød- og benmel!

kan godt lade sig gøre, men sker nok sjældent

hvad med at lave dem (os) om til bio-brændsel?

Fra : lh

Dato : 21-10-07 18:52

> [...]
>
> Tillad mig et pragmatisk spørgsmål.
>
> Vores hund skal formentligt aflives i løbet af den kommende tid. Den vejer

Jeg mistede min newfoundlænder i februar og spurgte faktisk miljø og teknik
i vores kommune og de sagde der var ingen specifikke regler, men med min
store hund, så mindst en meter ned - og det kom den. Den skulle faktisk være
brændt og hjem i en urne, men nu "valgte" den selv af dø på et tidspunkt
hvor der ikke var andet at gøre end at begrave den så hurtigt som muligt i
haven.

mvh

lh

Fra : The MANN

Dato : 22-10-07 20:02

> [...]
>
> Tillad mig et pragmatisk spørgsmål.
>
> Vores hund skal formentligt aflives i løbet af den kommende tid. Den vejer

1m jord over graven sku være nok, men læg nogle fliser / store sten over så
du er sikker på at mikkel ikke kan komme til !!

The Mann