Linjeskift i SMS til e-mail
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 22-10-07 22:34

Hej
Er der nogen, der ved, hvordan jeg kan indsætte et linjeskift i en SMS, så
det også er der, når jeg sms'er til e-mail?

Jeg har en Nokia 6300, og jeg har prøvet at indsætte linjeskift-tegnet fra
symboler samt <CR>. Når jeg så sms'er via 1010 (Telia) til en mailadresse,
forsvinder linjeskiftet.

Mvh

Rasmus

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 24-10-07 18:25

kan du ikke under * finde det symbol med den knækkede pil, ligesom på
dit PC tastatur

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : acm

Dato : 24-10-07 21:29

På min 6110 kommer "knækpilen" frem efter et par tryk på nul, og når det
kommer frem, så skifter den lige lige efter og sletter pilen

Hilsen Jacob

Fra : Jubii

Dato : 24-10-07 23:01

"acm" <basten@mailme.hehe> skrev i en meddelelse
> På min 6110 kommer "knækpilen" frem efter et par tryk på nul, og når det
> kommer frem, så skifter den lige lige efter og sletter pilen

Ja, den laver et linieskift og forsvinder. Spørgsmålet er om det
fremskaffede linieskift sendes videre i det net der benyttes.
Det virker i TDC mobilnet. På en nokia 6280 er det 3 tryk på 0(nul)

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 28-10-07 21:16

Tak for div. svar.

Det er så nok Telias system, der ikke kan finde ud af at oversætte et
SMS-linjeskift til e-mail-linjeskift. Det burde nu ikke være en umulig
opgave .